Atsaucoties uz publikācijām par Eurocontrol datorkļūmi un ietekmi uz lidojumiem ES, Lidojumu kompensācijas pieprasījumu uzņēmuma "Skycop" izpilddirektora Marjus Stonkus sniedzis oficiālu komentāru par notikušo un ieteikumu pasažieriem, kam pievērst uzmanību šādā situācijā.
Lidojumu kompensācijas pieprasījumu uzņēmuma "Skycop" izpilddirektors Marjus Stonkus sacījis: ''Mūsu rīcībā esošā informācija liecina, ka datorkļūdas dēļ sistēmai, kas koordinē Eiropas aviosatiksmi, aktivizējās rezerves plāns. Piesardzības nolūkos tā automātiski ierobežoja esošo aviosatiksmi Eiropas Savienībā (ES), samazinot to par 10% un aizkavējot gandrīz pusi no visiem lidojumiem ES.''
''Miljoniem Eiropas iedzīvotāju šī iemesla dēļ diemžēl tiks sagadātas ievērojamas grūtības,'' norāda Stonkus. ''Negadījums ir klasificējams kā "ārkārtas apstākļi", kā rezultātā aviopasažieri nevar pieteikt kompensāciju par aizkavētiem vai atceltiem lidojumiem.''
''Neraugoties uz to, aviopasažieriem ir jāņem vērā, ka gadījumā, ja lidojums kavējas ilgāk par divām stundām, aviokompānijai ir pienākums nodrošināt pasažierus ar tādām pamatvajadzībām kā pārtika, ūdens, interneta un telefona pieejamība.''
info
Uzzini pirmais
kas interesants noticis Latvijā un pasaulē,
pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā