Kopš 2009. gada beigām stabili pieaudzis Rīgas apmeklētāju skaits. To, ka tūristu piesaistē Latvijas galvaspilsēta apsteigusi kaimiņvalstu pilsētas, veicinājušas gan zemākas cenas viesnīcās un restorānos, gan LIVE RĪGA zīmola mārketinga kampaņas.
Tā norāda "Air Baltic Corporation", Starptautiskā lidosta Rīga.
airBaltic komercdirektors Tero Taskila piebilst: "Mēs esam novērojuši, ka sekmīga pilsētas zīmola izveide, ja to paveic profesionāli, nodrošina tūlītējus un acīmredzamus rezultātus. Decembrī Rīgas apmeklētāju skaits no Maskavas bija divreiz lielāks nekā šo apmeklētāju skaits Helsinkos un sešreiz lielāks nekā Maskavas tūristu skaits Tallinā.
Pēdējo gadu laikā Rīga ir būtiski uzlabojusi savu pievilcību ceļotāju acīs, aktīvi būvējot jaunas, kvalitatīvas viesnīcas. Tagad šīs viesnīcas ceļotājiem kļuvušas vēl interesantākas, jo piedāvā rekordzemas cenas - četru zvaigžņu viesnīcas numurs maksā EUR 35-40. Kopā ar lētākām maltītēm restorānos, cenu ziņā pievilcīgākiem pakalpojumiem un izklaides pasākumiem tas Latviju padara par lielisku un ekonomisku galamērķi."
2009. gada nogalē airBaltic novēroja pasažieru skaita pieaugumu no visām valstīm, kurās Rīgu reklamēja LIVE RĪGA kampaņas ietvaros. 2009.gada decembrī vislielākais ceļotāju skaita pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšēja gada attiecīgo periodu bija no Somijas (+139 %), Krievijas (67 %), Lietuvas (48 %), Igaunijas (30 %), Norvēģijas (28 %), Vācijas (11 %) un Zviedrijas (11 %).