Kliente: "Relaks tūre" sola atdot naudu 2 gadu laikā

© SIA "Relaks Tūre"

PTAC līdz šī gada maijam saņēmis 30 patērētāju sūdzības par kopējo summu vairāk nekā 55 tūkstošiem EUR, kurās norādīts, ka komersants SIA "Relaks Tūre" apturējis ceļojumu nodrošināšanu uz vairākiem galamērķiem – dažādām Eiropas valstīm, Austrāliju, ASV u.c.

No 2010. gada 13.aprīļa Ministru kabineta noteikumiem Nr.353 "Noteikumi par tūrisma operatora, tūrisma aģenta un klienta tiesībām un pienākumiem, kompleksa tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un īstenošanas kārtību, klientam sniedzamo informāciju un naudas drošības garantijas iemaksas kārtību" izriet, ka tūrisma operators kāda no klienta neatkarīga iemesla dēļ atceļ pakalpojumu pirms noteiktā datuma, klientam nekavējoties ir tiesības saņemt visu samaksāto naudas summu.

Gadījumos, kad tūrisma operators nespēj nodrošināt uzņemtās saistības, komplekso tūrisma pakalpojumu klientu aizsargā arī klienta iemaksātās naudas drošības garantijas mehānisms. PTAC rīcībā esošā informācija liecina, ka komersantam klienta iemaksātās naudas drošības garantija apdrošināta sabiedrībā "BTA Insurance Company" SE par kopējo apdrošinājuma naudas summu EUR 28 500,00.

Līdzīgas sūdzības par patērētāju tiesību pārkāpšanu par tūrisma aģentūru "Relaks Tūre" publicētas regulāri. Kā lieciena portālā sudzibas.lv aprīlī publicēts ieraksts, tad vairākiem ceļotgribētājiem paziņots par ceļojumu atcelšanu, solot naudu atdot 2 mēnešu līdz 2 gadu laikā.

"Relaks Tūre" ne atdot naudus par atcelto braucienu 11.aprīlī uz Itāliju, par diviem cilvēkiem 870 eiro. Un pat netaisās, saka ka naudas nav. Nekādu citu braucienu nepiedāva un atceļ uz aprīli un maiju visu braucienus. Ejam uz PTAC un ja vajag arī uz tiesu!"

"Nu tagad man arī tādas pašas problēmas. Pēkšņi paziņoja, ka ceļojums atcelts, bet nauda tiks atgriezta laika periodā no 2 mēnešiem līdz 2 gadiem! Iešu uz PTAC, ja vajadzēs - arī uz tiesu."

Ņemot vērā iepriekšminēto, PTAC iesaka patērētājiem turpmāk rīkoties šādi:

1) Adrese - vērsties SIA "Relaks Tūre" rakstveidā, sūtot iesniegumu uz uzņēmuma juridisko adresi, vēlams ierakstītā pasta vēstulē, Ģertrūdes ielā 50 – 11, Rīgā, LV – 1011 vai e-pastu: relaksture@relaksture.lv;

2) Vienlaikus vērsties arī "BTA Insurance Company" SE ar rakstveida lūgumu izmaksāt apdrošināšanas prēmiju, ņemot vērā, ka iestājies apdrošināšanas gadījums, proti, komersants nespēj izpildīt savas saistības līdz savas maksātnespējas procesa pasludināšanai;

3) Patērētājiem, kas par ceļojumu ir norēķinājušies ar maksājumu karti (kredītkarti vai debetkarti), vērsties pie savas kartes izdevējbankas, lai veiktu iespējamu naudas atmaksas procedūru.

4) Vērsties PTAC ar rakstveida sūdzību, tāpat neskaidrību gadījumā zvanīt uz PTAC konsultāciju tālruni 65452554.

Par tālāko situācijas attīstību saistībā ar augstāk minēto komersantu PTAC aicina patērētājus sekot interneta vietnē www.ptac.gov.lv.

Izklaide

Rīgas modes nedēļā raidījuma "Slavenības. Bez filtra" VIP sarunu vadītāja Katrīne Vasiļevska satikusi dziedātāju Justu. Katrīne steidz izjautāt vīrieti par stilu, bezstilu, kā arī dārgākajiem apģērba gabaliem, kuri atrodami Justa skapī.