Kurzemes tūrisma asociācija (KTA) sadarbībā ar Tūrisma attīstības valsts aģentūru (TAVA) organizē Latvijas uzņēmumu dalību starptautiskajā tūrisma gadatirgū "VAKANTIEBEURS 2010", kas notiks Nīderlandes pilsētā Utrehtā no 12. līdz 17.janvārim.
Pasākuma laikā Latvija tiks reklamēta kā pievilcīgs tūrisma galamērķis, īpaši akcentējot kultūras mantojumu, dabas resursu bagātības un lauku tūrisma iespējas.
Šī ir lielākā Benelux valstu tūrisma izstāde, kas notiek 2010.gadā, kurā piedalīsies liels stenda dalībnieku skaits no Latvijas, jo Nīderlandes tūristu skaits Latvijā pakāpeniski pieaug. Vislielākais šo tūristu skaita pieaugums vērojams Kurzemē.
Izstādes laikā Latvijas stendā tiks reklamēts bagātīgais Latvijas kultūras tūrisma piedāvājums gan galvaspilsētā Rīgā, gan citās reģionu pilsētās, piemēram, Kuldīgā.
Kā speciālais Latvijas piedāvājums tiks popularizēti aktīvās atpūtas piedāvājumi Latvijas reģionos un nakšņošanas iespējas Rīgā un ārpus tās.
Latvijas stendā būs pieejami jaunākie tūrisma informatīvie materiāli par Latviju, piemēram, Baltijas tūrisma karte, tūrisma informācija par atpūtas iespējām Rīgā, Latvijas tūrisma uzņēmumu informatīvie materiāli, kā arī Latvijas reģiona kartes ar naktsmītņu iespējām. Izstādes apmeklētājiem būs iespēja stendā saņemt jauno Kurzemes reģiona karti flāmu valodā.
Šogad Latvijas stendam Nīderlandē ir pievērsta lielāka uzmanība. Latvijas vēstniece Nīderlandē Sanita Pavļuta-Deslandes un LIAA pārstāvniecības vadītāja Nīderlandē Katarina Hartgere apmeklēs stendu 12.janvārī.
Saksonas Universitātes studenti veiks kvalitatīvo tūrisma pētījumu Latvijas stendā, aptaujājot stenda apmeklētājus 13.janvārī. Aizpildot aptaujas un loterijas anketu, būs iespēja laimēt lidsabiedrības "AirBaltic" avio biļetes divām personām uz Latviju, kā arī jauku nedēļas nogali viesnīcā "Hotel Jūrmala SPA".
Latvijas stendā kopīgi ar KTA un TAVA piedalīsies Latvijas tūrisma nozares dalībnieki un lidsabiedrība "AirBaltic".
KTA un Latvijas uzņēmēju dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "Vakantiebeurs 2010" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana - ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.