Ārzemnieki dzīvos kopā ar Latvijas vietējām slavenībām

© F64

Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) šomēnes sāk jaunu Rīgas reklāmas kampaņu "Celebrity Couch", kura sniegs iespēju sešiem ārzemniekiem padzīvot kopā ar kādu no Latvijas personībām un redzēt Rīgu tādu, kā to redz un jūt vietējie.

Kā pastāstīja RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča, kampaņa paredzēta, lai akcentētu Rīgu ne tikai kā Eiropas kultūras galvaspilsētu, bet parādītu, ka pilsēta ir interesanta arī citu aktivitāšu cienītājiem.

Sešiem ārvalstu tūristiem būs iespēja vairākas dienas izdzīvot Rīgas dzīvi kopā ar modes blogeri Agnesi Kleinu, šefpavāru Mārtiņu Sirmo, DJ Artūru Medni, ekspremjeru Māri Gaili, pasaules čempionu minidromā Tomu Alsbergu un grupu "Instrumenti".

"Ar "Celebrity Couch" kampaņu vēlamies akcentēt Rīgas dažādību un plašās iespējas, kā arī uzrunāt gados jaunāku auditoriju. Tāpēc slaveno un viesmīlīgo rīdzinieku video vizītkartēs Rīga redzama gan kā pilsēta kultūras un arhitektūras baudītājiem, gan modes un ballīšu faniem, gan aktīvās un ekstrēmās atpūtas cienītājiem, kā arī, protams, Rīga kā pilsēta gardēžiem," skaidro Jermoloviča.

Šai kampaņai ir izveidota īpaša mājaslapa "celebritycouch.lv", kurā no no rītdienas, 13.augusta, līdz 31.augustam ikvienam ārvalstīs dzīvojošajam interesentam, noskatoties izveidotās konkrēto rīdzinieku video vizītkartes, būs iespēja izvēlēties slavenību, pie kuras visvairāk vēlētos pieteikties ciemos un izbaudīt tās ikdienas gaitas.

Katram no mūsu valsts pārstāvjiem izlozes kārtā tiks noteikts viens ārvalstīs dzīvojošais kampaņas dalībnieks, kurš, atbraucot uz Rīgu, kopā pavadīs vairākas dienas ar izvēlēto vietējo slavenību - iepazīstot Rīgu uz velosipēda, pamēģinot vadīt vienu no slavenākajiem Rīgas restorāniem, piedaloties jaunu dizainu tapšanā, piedaloties īstā grupas mēģinājumā, kļūstot par vienu no nakts ballīšu DJ, aplūkojot Rīgu no upes krastiem un piedaloties citās aktivitātēs.

Kampaņas pirmās kārtas uzvarētāji tiks paziņoti 8.septembrī, un plānots, ka Rīgā tie ieradīsies septembrī un oktobrī. Otrajā kampaņas daļā tiks publicētas bildes un video stāsti no kampaņas uzvarētāju viesošanās Rīgā.

Kampaņas galvenās mērķa valstis ir Vācija, Zviedrija, Somija, Norvēģija, Nīderlande, Lietuva un Igaunija. Tā kā akcijas popularizēšanai pamatā tiek izmantoti interneta mediji un sociālais tīkls "Facebook", paredzams, ka kampaņa sasniegs arī citu valstu iedzīvotājus, norāda organizatori.

Izklaide

Ar debijas singlu “Apstājies” plašākai auditorijai sevi pieteikusi grupa “Cool Collective”. Nosaukums mazliet līdzīgs “Very Cool People”? Taču ieturētais mūzikas stils nemaz – “CC” pārstāv indīpopa (vai kaut kā stipri līdzīga) nišu.

Svarīgākais