"Live Riga" kampaņas laikā ievērojami pieaugusi interese par Rīgu

Zīmola "Live Riga" komunikāciju kampaņa ārvalstīs radījusi lielu interesi par Rīgas piedāvājumu potenciālajiem tūristiem, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) pārstāve Antra Laumane.

Kopš kampaņas sākuma 24.novembrī "Live Riga" mājaslapu apmeklējuši jau 25 308 interesenti no 79 pasaules valstīm.

Vislielākā interese par "Live Riga" piedāvājumu bijusi tajās valstīs, kur patlaban norit tūrisma veicināšanas ziemas kampaņa - Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā. Liela bijusi arī Latvijas iedzīvotāju interese par "www.liveriga.com", bet Zviedrijā, kur reklāmas kampaņa sākās visagrāk, mājaslapu apmeklējuši vairāk nekā 4000 interesenti.

Vislielākā interese par "Live Riga" mājaslapu bijusi 3.decembrī - dienu pēc "Live Riga" partneru foruma - un 24.novembrī - mājaslapas publicēšanas dienā. Unikālo mājaslapas apmeklētāju skaits kopš 24.novembra ir 21 141, bet kopumā mājaslapa apmeklēta 109 872 reizes. Starp svarīgākajiem mājaslapas apmeklējuma avotiem ir "Live Riga" interneta baneri, kā arī atsauces uz mājaslapu interneta vietnēs "Twitter" un "Google".

Kā ziņots, Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek zem vienota zīmola "Live Riga". Visos tirgos tiek izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tāpēc kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem.

Ņemot vērā ierobežotos resursus, "Live Riga" ziemas kampaņas mediju stratēģija paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25-55 gadiem. Kampaņas mediju stratēģijā ņemta vērā mērķa auditoriju interese par ceļojumiem uz Baltijas valstīm un Austrumeiropas valstīm. Reklāmas kampaņa ir adaptēta katras valsts valodā.

Ziemas kampaņas interneta lapas izveidi finansējis viens no RTAB dibinātājiem - Latvijas nacionālā lidsabiedrība AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic").

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais