Rīt pirmo reizi Baltijas autosporta vēsturē vienlaikus norisināsies Baltijas autošosejas čempionāta un Baltijas drifta čempionāta 2010. gada sezonas atklāšana. Abu disciplīnu pirmās šīs sezonas sacensības autosporta mīļotājiem sagādās ne mazums pārsteigumus, ātrumu un aizraujošu cīņu.
Šo sacensību organizatori HGK Motorsport un Baltic Motorsport Partners jau iepriekš pateicas kompānijai BM Auto, kas sacensībām ir sagādājusi Safety Car un Rescue Car drošības automašīnas, kā arī kompānijām bez kuru atbalsta šajā nedēļas nogalē Biķernieku trasē valdītu klusums: TVA Group, Viatech, City Fitness, Cramo, DC Shoes, Discomania, Viktora Noslēpums, Kumho, Lāčplēša Alus, Latvijas Balzāms, Baltikums Apdrošināšana, Mārtiņa Beķereja, Motul, Tomo Hotel, Rockstar, Skorpions apsardze, Kurši, Turtle Wax, kā arī informatīvajiem atbalstītājiem: LNT, EHR, Tavs Auto, Ātruma Cilts, Chill, Balticrace, Travelnews un www.bmwauto.lv.
Ņemot vērā, ka autošosejas sacensībās nenotiek sportistu iepriekšējā pieteikšanās sacensībām, šobrīd ir ļoti grūti paredzēt kādus pārsteigumus pa ziemu ir sagādājuši Latvijas un Baltijas autosportisti. Taču neskatoties uz to, kopā ar pirmajām bezdelīgām, ir parādījušās arī dažādas ziņas par to ko varam sagaidīt - viens no šīs sezonas pārsteigumiem ir rallija līdzjutējiem vairāk pazīstamā sportista Krišjāņa Caunes lēmums atkal startēt autošosejas disciplīnā. Krišjānis vismaz pirmajās šīs sezonas sacensībās būs redzams pie Nacionālās klases noteikumiem atbilstoša BMW 320 stūres. Savukārt Nacionālās klases pilots Kristaps Blušs ir nolēmis HGK komandas autošosejas spēkratu nomainīt pret šīs pašas komandas PRO drift sacensībām sagatavotu BMW M3. Pārsteigumu sagatavojis arī Latvijas drifta kustības krusttēvs Gvido Elksnis - viņš drifta sacensībās startēs ar jaunu sporta automobili, kas nav BMW. Ievērības cienīga ziņa ir arī jaunās autosporta komandas "Monster Energy Team" debija ar tādiem pilotiem kā Gatis Lapāns un Jānis Eglīte.
Atbildot uz jautājumu par savu jauno sporta automobili, Gvido Elksnis veiksmīgi saglabā intrigu, taču atklāj citu interesantu informāciju: "Šobrīd jaudīgi astoņu cilindru motori iekaro driftu! Drifta automobiļu sagatavošana ir sasniegusi jaunus apmērus, darbnīcās auto piedzīvo ļoti vērienīgas pārbūves, kā rezultātā kļūst daudz vieglāki, labāk vadāmi un krietni jaudīgāki. Šobrīd visi vadošie sportisti pāriet uz astoņu cilindru dzinējiem, kas, pateicoties alumīnija blokiem nav nemaz tik smagi, kā varētu liekties. Jau ir zināms, ka Gata Lapāna BMW E30 ir iebūvēts 4,4 litru dzinējs no BMW X5, ko papildina modificēta piekare no BMW M3 E46, ka Jāņa Eglītes BMW E30 automobilī vietu ir atradis 4 litru dzinējs no Dakāras rallijreidam būvēta OSCAR sporta automobiļa. Arī kaimiņvalstu sportisti nestāv uz vietas - Igaunijas čempions Eduards Vahamets ir sagatavojis BMW E28 ar 4,4 litru dzinēju, toties Lietuvas drifta karalis Kestutis Petronis ir palicis pie nemainīgām vērtībām - Nissan S13. Es? Es startēšu ar jaunu auto."