GRĀMATU APSKATS: Nirs Eijals un Raiens Hūvers. Noķert uz āķa

© Publicitātes foto

Kā radīt paradumus veidojošus produktus. Izdevniecība Zvaigzne ABC

Informācijas un dažādu produktu pārsātinātajā telpā biznesā izdzīvo tie, kuri radījuši produktus, kas kļuvuši par ikdienas sastāvdaļu. Šīs grāmatas autors izpētījis drosmīgākos tehnoloģiju produktus un izstrādājis «Āķa modeli», ko ražotāji izmanto paradumu veidošanā. Tieši paradums padara produktu, bez kura patērētājs itin viegli varētu iztikt, par pirmās nepieciešamības preci. Savā grāmatā autors izskaidro, kāpēc dažu zīmolu produktiem izdodas piesaistīt uzmanību, savukārt citi tā arī paliek nepamanīti, kāpēc attiecībā uz dažiem produktiem patērētājiem izstrādājas pieradums un kas jāņem vērā, lai izstrādātu veiksmīgu produktu un patērētājs to izvēlētos atkal un atkal, taču uzņēmumam nebūtu jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam. Noderīga grāmata tiem, kurus interesē patērētāju psiholoģija un ražotāju centieni manipulēt ar patērētājiem.



Izklaide

Latvijas vadošā investīciju banka Signet Bank kopā ar grupu Prāta Vētra jūnijā uzsāka īpašu un emocionālu sabiedrības iesaistes kampaņu “Izstāsti savu stāstu par Prāta Vētru”. Tajā ikviens aicināts dalīties savā personīgajā atmiņā, kurā Prāta Vētras mūzika bijusi līdzās kā iedvesma vai pavadošais spēks. Līdz šim saņemti jau ap 190 stāstu, un katrs piektais no tiem ir saistīts ar mīlestību – attiecību sākumu, bildinājumiem vai kāzām.