Dziedātāja Lady Gaga kārtējo reizi pierādījusi, ka starp izklaides industrijas pārstāvjiem pelnīti ieņem pirmo vietu moderno tehnoloģiju izmantošanas ziņā.
Viņas mikroblogu vietnes Twitter sekotāju skaits jau pārsniedzis 20 miljonus cilvēku, turklāt atšķirībā no daudziem citiem sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem Lady Gaga patiešām pati veic ierakstus savā kontā jeb tvīto.
BBC vēsta, ka šīs nedēļas sākumā 25 gadus vecajai dziedātājai bijuši jau 20,12 miljoni sekotāju Twitter. Lady Gaga, kura savus sekotājus dēvē par Mazajiem monstriem, bet pati sevi par Monstru māti, pagaidām nav reaģējusi uz šo ziņu, taču pagājušomēnes, uzzinot, ka sekotāju skaits pārsniedzis 19 miljonus, publicēja sajūsmas pilnu tvītu, apgalvojot, ka šī ziņa viņu vēl vairāk mobilizēšot tālākiem varoņdarbiem. Lady Gaga tuvākie konkurenti Twitter lauciņā ir Džastins Bībers ar 18 miljoniem sekotāju, Keitija Perija (15,7 miljoni), Šakira (14,5 miljoni) un Rianna (14,4 miljoni). Interesanti, ka Britnija Spīrsa, kurai Lady Gaga 2010. gada augustā atņēma Twitter līderes godu, pašlaik ir tikai septītajā vietā.
Mārketinga un analītikas kompānijas Datasift speciālists Stjuarts Taunsends, kurš pēta interneta sociālajos tīklos notiekošos procesus, uzskata, ka Lady Gaga ir paraugs tam, kā veicams mārketings sociālajos medijos. «Viņa ir aktīva, viņa visur piedalās, viņa gan uzklausa, gan iesaista cilvēkus. Daudzi zīmoli izvēlējušies nogaidīšanas taktiku un nav pietiekami aktīvi,» norādījis S. Taunsends, uzsverot, ka šis mārketinga instruments ir vienlīdz noderīgs gan slavenībām, gan kompānijām.
Tiek uzskatīts, ka tieši aktīvā darbība sociālajos tīklos un jaunatnes vidū iecienīto moderno tehnoloģiju izmantošana ir viens no Lady Gaga popularitātes iemesliem – viņas pēdējais albums Born This Way pārdots jau 8 miljonos kopiju. Vairāk nekā 48 miljoni cilvēku regulāri pēta Lady Gaga lappusīti sociālajā tīklā Facebook, nesen viņa kopā ar kompāniju Zynga izstrādājusi datorspēlīti GagaVille un jau paziņojusi par nodomu izveidot pati savu sociālo tīklu Little Monsters.
Tajā pašā laikā dziedātāja neatsakās ar no tradicionālajiem mārketinga veidiem – reklāmām televīzijā un radio.