"Google" un "Facebook" ieiet mūzikas biznesā

Kompānija "Google" sadarbībā ar lielāko sociālo portālu "Facebook" mūzikas cienītājiem piedāvās jaunu pakalpojumu, atsaucoties uz "NY Times", ziņo portāls "db.lv".

Jauninājums paredz, ka lietotājam, kas interneta meklētājā meklēs kādu mūzikas grupu, pēc tam, kad tā tiks atrasta, tiks piedāvāta informācija par albūmiem, dziesmām, grupas dalībniekiem utt. Lietotājs varēs arī noklausīties dziesmu sākumus, norādījis "NY Times" informācijas avots, kas vēlējās palikt anonīms.

Anonīmais informators norādīja, ka viņš ir redzējis jaunā produkta demonstrāciju un viņš prognozē, ka tas varētu tikt palaists jau tuvākajā laikā.

"NY Times" norāda, ka gan "Google", gan "Facebook" atsakās no jebkādiem komentāriem saistībā ar šo jautājumu.

Izklaide

Rojas brīvdabas estrādē 7. jūnijā un Jelgavas brīvdabas koncertzālē “Mītava” 28. jūnijā uz vasarīgiem koncertiem “Nekādu problēmu” aicina populārā grupa “bet bet”, uzsverot, ka šie abi vakari būs īsts pozitīvu emociju lādiņš: “Mūsu grupas fani jau zina, ka ikviens grupas koncerts vienmēr tiek spēlēts ar pilnu atdevi, turklāt piedāvājot arī kārtīgu sadziedāšanos!”