"Google" un "Facebook" ieiet mūzikas biznesā

Kompānija "Google" sadarbībā ar lielāko sociālo portālu "Facebook" mūzikas cienītājiem piedāvās jaunu pakalpojumu, atsaucoties uz "NY Times", ziņo portāls "db.lv".

Jauninājums paredz, ka lietotājam, kas interneta meklētājā meklēs kādu mūzikas grupu, pēc tam, kad tā tiks atrasta, tiks piedāvāta informācija par albūmiem, dziesmām, grupas dalībniekiem utt. Lietotājs varēs arī noklausīties dziesmu sākumus, norādījis "NY Times" informācijas avots, kas vēlējās palikt anonīms.

Anonīmais informators norādīja, ka viņš ir redzējis jaunā produkta demonstrāciju un viņš prognozē, ka tas varētu tikt palaists jau tuvākajā laikā.

"NY Times" norāda, ka gan "Google", gan "Facebook" atsakās no jebkādiem komentāriem saistībā ar šo jautājumu.

Izklaide

Grupa “Nielslens Lielsliens” – īpatnēja apvienība ar neizrunājamu nosaukumu un vēl dīvaināku tās izpildīto mūziku. Skaidrs, ka šādai apvienībai nekas nevar būt vienkārši, tāpēc arī jaunais albums tiek izdots nevis to pa roku galam iemetot straumēšanas servisos, bet piedāvājot to klausītājiem mazliet piemirstajā audiokasetes formātā.

Svarīgākais