"Google" un "Facebook" ieiet mūzikas biznesā

Kompānija "Google" sadarbībā ar lielāko sociālo portālu "Facebook" mūzikas cienītājiem piedāvās jaunu pakalpojumu, atsaucoties uz "NY Times", ziņo portāls "db.lv".

Jauninājums paredz, ka lietotājam, kas interneta meklētājā meklēs kādu mūzikas grupu, pēc tam, kad tā tiks atrasta, tiks piedāvāta informācija par albūmiem, dziesmām, grupas dalībniekiem utt. Lietotājs varēs arī noklausīties dziesmu sākumus, norādījis "NY Times" informācijas avots, kas vēlējās palikt anonīms.

Anonīmais informators norādīja, ka viņš ir redzējis jaunā produkta demonstrāciju un viņš prognozē, ka tas varētu tikt palaists jau tuvākajā laikā.

"NY Times" norāda, ka gan "Google", gan "Facebook" atsakās no jebkādiem komentāriem saistībā ar šo jautājumu.

Izklaide

Muzikāli un cilvēcīgi atšķirīgi, bet stāstā vienoti – četri radošo industriju pārstāvji Abra, Sniegs, Upelnieks un Bārda piedāvā dziesmu “Garā”. “Stāstot personīgās pieredzes un pārdomas par nonākšanu dzīves grūtībās, dziesmā izskan aicinājums nevis grimt dziļāk problēmās, bet raudzīties uz augšu – meklēt izeju un risinājumu,” tā šī negaidītā četrotne piesaka šo dziesmu.