"Jaunā viļņa" dalībnieki tiek pie personalizētām pastmarkām

Latvijas Pasts mūzikas festivāla "Jaunais vilnis" 16 konkursantiem no 14 dažādām valstīm izgatavojis gandrīz 400 personalizēto pastmarku, kā arī pastmarku ar konkursa simboliku.

Katra personalizētā "Jaunā viļņa" pastmarka attēlo vienu konkrēto konkursa dalībnieku, bet kopējā paša konkursa pastmarka - "Jaunā viļņa" stilizētu logo bareljefā, ko veidojuši iepriekšējā konkursa dalībnieki 2010.gadā.

Jāatgādina, ka šogad konkursā piedalās 16 dalībnieku, pārstāvot Latviju, Armēniju, ASV, Baltkrieviju, Brazīliju, Kazahstānu, Kirgizstānu, Krieviju, Lietuvu, Poliju, Somiju, Togo, Ukrainu, Uzbekistānu..

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais