Par pašmāju mūziķi St4rface (īstajā vārdā Reinis Aumeisters) līdz šim bija dzirdēts tikai pa ausu galam, lai gan viņš jau atzīmējies ar vairākām dziesmām - '”Viņa”, ”Man nevajag vēl vienu piedod”, “Tik augstu” u.c., sadarbojies arī ar tādiem māksliniekiem kā Trench Mafia Locco, Punkts Uz I un Grafomāns, kā arī var palepoties, ka viņa daiļrade “YouTube” platformā pēdējā gada laikā ir klausīta vairāk kā 800 000 reižu, savukārt mūzikas straumēšanas servisā “Spotify” puisim ir aptuveni 8000 lojālo klausītāju mēnesī. “Drāmas karaliene” ir Stārfeisa (tā viņš izrunājoties) pirmais lielizmēra projekts.
Albumā ir ducis kompozīciju, no kurām deviņas tiek pieteiktas kā pilnībā jaunas un nedzirdētas.
Dziesmu vārdus sarakstījis pats Reinis, to galvenās tēmas ir “mīlestība, sāpes un pieķeršanās sev radniecīgajai dvēselei,” stāsta pats autors.
Projektā dalību ņēmuši viesmākslinieki Kurts, Raum, Kreatīvs un Medusmeistars. “Kad pirms nepilniem trim gadiem pievērsos mūzikai, dzirdēju teicienu, ka māksliniekiem var būt vairāki albumi, taču pirmais vienmēr būs labākais, jo tas prasīja visu viņa dzīvi, lai tiktu sarakstīts un izlaists. Tā arī dotajā brīdī jūtos. Sāku veidot mūziku ar domu, ka pats klausīšos savas dziesmas. Tagad viss ir tik nopietni, ka tās palīdz arī citiem,” prāto St4rface.
PAR. Diezgan pieņemami. Klausāms albums, tāds latviskais Machine Gun Kelly variants, ko varētu laist iesildītāja statusā, piemēram, Reiņa Straumes jeb Raum koncertos. Pats labākais gabals ir ritmiskais “Pārāk daudz”, bet vēl varētu dziesmu “Lūpukrāsa”.
PRET. Albums subjektīvi atstāj “pāķīgu” iespaidu, tekstos vispār labāk neklausīties vai censties tos nesaprast. “Sāku veidot mūziku ar domu, ka pats klausīšos savas dziesmas” - Stārfeisam tomēr vajadzēja palikt pie šīs domas.