Sestdiena, 27.aprīlis

redeem Klementīne, Raimonda, Raina, Tāle

arrow_right_alt Izklaide \ Mūzika

“Citi Zēni” atgriežas Latvijas apritē ar jaunu singlu un citu vadošo vokālistu

© Publicitātes foto

Reaģējot uz strauji augošajām cenām, grupa “Citi Zēni” izdevusi uz Latvijas tirgu orientētu asprātīgu singlu par naudas vērtību – “Lieka štuka”. Šajā singlā solista pienākumus uzņēmies grupas saksofonists Dagnis Roziņš.

Dziesma “Lieka štuka” grupas radošajā procesā radusies jau teju pirms diviem gadiem, tomēr “Citi Zēni” ilgi gaidījuši īsto brīdi singla izdošanai. “Reaģējot uz degvielas cenu kāpumu, gāzes rekordaugstajām izmaksām un kopējo inflāciju, šķiet, ka trāpīgāks brīdis dziesmai par naudas vērtību nav iedomājams. “Lieka štuka” kā jēdziens ir kaut kas tuvu nesasniedzams, tomēr ir vērts uz to tiekties un par to sapņot. Vēl nekad neesmu saticis cilvēku, kas teiktu, ka viņam ir pārāk daudz naudas. Katram ir kāda vēlme, kuru pietuvināt īstenībai palīdzētu papildus līdzekļi,” tā par grupas jaunāko veikumu izsakās “Citu Zēnu” solists Jānis Pētersons, kurš gan no saviem tiešajiem pienākumiem jaunajā dziesmā ir atbīdīts nostāk.

Šajā singlā solista pienākumus uzņēmies grupas saksofonists Dagnis Roziņš, kurš par dziesmas skanējumu izsakās šādi: “Šis singls manāmi atšķiras no citām grupas dziesmām, tāpēc reizēm rodas sajūta, ka to neesam uzrakstījuši mēs paši, bet tā mums piešķirta no kādiem augstākiem spēkiem lietošanā.” Kopējo dziesmas uzbūvi komentē arī

grupas basģitārists un producents Roberts Memmēns: “Veidojot dziesmas aranžējumu, meklējām risinājumus, kā pārsteigt klausītājus. Līdz šim “Citi Zēni” nekad vēl nebija sadarbojušies ar kori, taču šķiet, ka tieši šai dziesmai piestāv tā kopības sajūta, kuru sniedz dziedāšana kopā. Šoreiz gan kori nevarējām atļauties, tāpēc visas vīru partijas iedziedāju… es pats. Kopumā tās bija 190 balsis, kuras var vienlaikus dzirdēt dziesmas izskaņā.”

Līdz ar jaunāko singlu grupa prezentējusi arī gana smieklīgu videoklipu, kurš veidots sadarbībā ar radošo apvienību “Creators 22”. Vizualizācijas ideju un realizāciju komentē klipa režisors Mārtiņš Goldbergs: “Mēs centāmies salauzt līdzšinējo grupas estētiku, lai ļautu viņu klausītājiem vizualizēt dziesmas domu citādāk nekā līdz šim. Lai gan dziesmas teksts ir ironijas un satīras pārpilns, videoklipā centāmies ieturēt māksliniecisku nopietnību, lai vizuāli radītu tādu pašu pretrunu kāda ir dziesmas nosaukumā: “lieka štuka” ir oksimorons, un tā arī centāmies to attēlot.”