Vācijas albumu topa pašā spicē februāra pirmajā nedēļā diezgan negaidīti bija iekārtojusies kanādiešu alternatīvā metāla grupa “Billy Talent” – mums tā (un arī šis albums) ir īpaši interesanta no tā viedokļa, ka 15. jūnijā plānota grupas uzstāšanās koncertzālē “Palladium”.
Ja īsumā no statistikas, tad “Billy Talent” ir novērtēta kā 27. labākā kanādiešu grupa, turklāt atrodas starp desmit komerciāli visveiksmīgākajām kanādiešu grupām (visu žanru ieskaitē).
Grupas debijas albums “Billy Talent” tika izdots 2003. gada rudenī un saņēma atzinīgu novērtējumu mūzikas kritiķu vidū.
Ar hitiem “Try Honesty”, “The Ex”, “River Below” un “Nothing to Lose” albums sasniedza Kanādas albuma topa sesto vietu un trīskāršu platīna statusu, tika saņemtas arī divas prestižās “Juno Awards” balvas - “Gada labākais albums” un “Gada labākā grupa”. Arī grupas nākamie albumu nākamie turpinājumi “Billy Talent II” un “Billy Talent III” ir saņēmuši trīskāršu platīnu statusu. Grupas iepriekšējais 2016. gadā izdotais albums “Afraid Of Heights” debitēja mūzikas albumu topā pirmajā vietā ne tikai Kanādā, bet arī Vācijā, Šveicē un Austrijā - nu jau top skaidrāks, kāpēc “Billy Talent” arī ar savu sesto studijas ripuli sasnieguši tādus augstumus... Vēl pirms albuma izdošanas jautāts par to, ko klausītāji varētu no tā sagaidīt, grupas solists Bendžamins Kovaļēvičs komentēja: “Mēs šajā ierakstā demonstrēsim sarežģīto, daudzslāņaino visumu, kas ir “Billy Talent”, jo katra albuma dziesma ir atšķirīga no iepriekšējās, tomēr vienlīdzīgi svarīga un spēcīga. Šis ir labākais materiāls, pie kā esam strādājuši, un ar to ļoti lepojamies.” Kopumā desmit gabali, tostarp “End Of Me”, kura iedziedāšanā piedalījies Riverss Komo (Rivers Cuomo) no grupas “Weezer”.
PAR. Tāpat vien, netīšām vai tikai ar senu lauru palīdzību vismaz tāda kalibra un muzikālās stilistikas grupas kā “Billy Talent” pirmajā vietā Vācijas topā nenokļūst, līdz ar to skaidrs, ka “Crisis Of Faith” ir vērtējams kā veiksmīgs un kvalitatīvs darbs. Kanādieši turpina ierastajā manierē, priecējot fanus ar tādām dziesmām kā sprigano “Reckless Paradise”, pancīgo “Judged”, stilīgo “End Of Me” un citām.
PRET. Paliela vilšanās, kas sākas jau ar albuma ievadošo kompozīciju, divdaļīgo “Forgiveness” teju septiņu minūšu garumā, kur pirmajā daļā vēl viss ir kārtībā, bet otrajā sākas brīnumi ar progresīva roka elementiem, pūšamo instrumentu piesaisti un tamlīdzīgām pārgudrībām. Noklausoties šo albumu, pilnīgi neviens gabals īpaši nepaliek prātā, muzikālais materiāls šķiet pārāk perfekti izskaitļots augstām vietām topos un roka radiostacijām. Kas domāts ar “Hanging Out With All The Wrong People” un vēl dažām līdzīgām dziesmām? Vispār nav skaidrs. Klausīties to visu, protams, var un dažbrīd pat ar prieku un patikšanu, bet tas nav vecais, labais “Billy Talent”.