Piektdiena, 26.aprīlis

redeem Alīna, Rūsiņš, Sandris

arrow_right_alt Izklaide \ Mūzika

RECENZIJA: Low Buzz “Low Buzz”

© Publicitātes foto

No Latvijas Mūzikas ierakstu Gada balvai “Zelta mikrofons” iesniegtās anketas par pašmāju rokgrupu “Low Buzz” un tās debijas albumu neko daudz uzzināt nav iespējams – vien to, ka grupas “radošā darbība sākās 2019. gadā prieka pēc spēlējot, 2020. gadā grupai rādās oriģināldziesmas, un 2021. gada vidū tā sāka rakstīt savu pirmo debijas albumu, ko izlaida 2021. gada rudenī.”

Albuma ar astoņām dziesmām radīšanas vieta “Wiktorijas Skaņu ieraksti” liek domāt, ka šī blice varētu būt no Liepājas, kas, kā izrādās, tā arī ir. Kāda koncerta pieteikumā pat lasāms, ka “Low Buzz” “ir jauna, Liepājā radusies rokgrupa, noputējušās Liepājas rokslavas atjaunotāji, atsvaidzinot un popularizējot Liepājas pilsētas rokmūzikas tradīcijas mūsdienīgākā izpildījumā” un savu debijas albumu grupa “ir paredzējusi prezentēt ne tikai Liepājā un Latvijas teritorijā, bet arī ārpus tās, tādējādi nesot Latvijas roka galvaspilsētas tradīcijas tālāk.” Ambīciju netrūkst… Sastāvs: Elvis Biķernieks (bungas, vokāls), Juris Jevdokimičevs (ģitāra, vokāls), Helmuts Audars (basģitāra).

PAR. Lolojot subjektīvas simpātijas pret postgrandžu un tā saucamo Sietlas vilni, arī “Low Buzz” nevarēja paslīdēt garām nemanīts. Ar neapbruņotu ausi jūtams, ka šie liepājnieku smēlušies iedvesmu “Alice In Chains” un tamlīdzīgu rokgrupu skanējumā, un vokālistam brīžiem pat izdodas izklausīties pēc Leina Steilija. Dziesma “Burn The Garden” ir pat ļoti izdevusies, priecē arī “Manic Man”, arī pārējās ir klausāmas. Iesākumam nav slikti.

PRET. Pieteikt “Low Buzz” par “noputējušās Liepājas rokslavas atjaunotājiem” un uzticēt viņiem “nest Latvijas roka galvaspilsētas tradīcijas tālāk” ir, maigi izsakoties, pāragri. Ļoti, ļoti pāragri…