“X Faktora” uzvarētājs noslēgs līgumu ar “Universal”

© Publicitātes foto

Mediju grupa “TV3 Group” paziņojusi par sadarbības uzsākšanu ar vienu no pasaulē vadošajiem mūzikas ierakstu koncerniem “Universal Music Group”. Jaunās partnerības ietvaros TV3 šova “X Faktors” uzvarētāja galvenā balva būs līgums ar “Universal Music Group”.

Par vērienīgākā muzikālā šova “X Faktora” oficiālo partneri Latvijā ir kļuvis mūzikas ierakstu gigants “Universal Music Group”, kas sola iespēju jaunajiem māksliniekiem nokļūt uz lielās skatuves un iekarot mūzikas topu virsotnes. “Šī ir jau ceturtā šova sezona, kuru kanāls TV3 piedāvās saviem skatītājiem un ticam, ka sadarbības uzsākšana ar “Universal Music” jaunajiem māksliniekiem sniegs vēl plašākas iespējas nonākt to cilvēku redzeslokā, kuri saskatīs mākslinieku potenciālu. Mums ir liels prieks būt par daļu no jauno talantu atklāšanas, kopīgi veicinot mūzikas tirgus izaugsmi,” pauž “TV3 Group” programmu direktore Latvijā Gita Pētersone-Rudzīte.

Tiesa, arī iepriekšējās trīs sezonās “X Faktora” jaunajiem censoņiem būtībā bija visas iespējas “nonākt to cilvēku redzeslokā, kuri saskatīs mākslinieku potenciālu”, jo viņus savā paspārnē pēc šova pārņēma ne mazāk ietekmīgie “Sony Music”, taču, kādi šai sadarbībai bija rezultāti, vislabāk varētu pastāstīt Arturs Gruzdiņš, baltkrieviete Katie un Elīna Gluzunova…

Atklājot “Universal Music” pārstāvniecību Latvijā, mūzikas ierakstu kompānija sadarbību ar pašmāju mūziķiem uzsāka 2019. gadā. Šobrīd tā turpina darbu ar tādiem māksliniekiem kā Patrisha, Aminata, Prusax, rolands če un “Singapūras Satīns”, ieņemot nozīmīgu lomu Latvijas mūzikas tirgus attīstībā. "Esam priecīgi par iespēju sadarboties ar kanālu TV3 un "X Faktora" komandu, un atklāt talantīgus māksliniekus, kas nākotnē kļūs par daļu no “Universal Music” ģimenes," saka “Universal Music Group” vadītājs Baltijā Petri Mannonens.

Jāpiebilst, ka mūzikas šovu “X Faktors” izveidojis leģendārais ierakstu un televīzijas producents, slavenais TV šovu žūrijas dalībnieks Saimons Kauels. “Universal Music Group” noslēdzis sadarbības līgumu arī ar Kauela uzņēmumu “Syco Entertainment”, lai maksimāli palielinātu šovā atklāto mūziķu panākumus.

Kā komentē Abi Doils, “Syco” viceprezidents starptautiskās producēšanas jomā: “X Faktors” ir bijis atspēriena punkts vairākām pasaulslavenām zvaigznēm, tostarp “One Direction”, Leona Lewis, “Fifth Harmony”, James Arthur, Little Mix, Camila Cabello. Ticam, ka “Universal Music” sadarbība ar “X Faktoru” jauno mākslinieku dzīvēs iezīmēs aizraujošu sākumu, tādēļ mēs jau tagad ar nepacietību gaidām to neticamo talantu, kas tiks atklāts šova laikā!”

Izklaide

Pirms pāris gadiem supergrupa “OneRepublic” pilnībā izpārdotā koncertā pierādīja, ka viņu pulveris joprojām ir sauss, un šo faktu viņiem būs iespēja apstiprināt vēlreiz – atkal “Arēnā Rīga”, šoreiz jau 2025. gada 4. novembrī.

Svarīgākais