Kad pirms kādiem četriem gadiem ar koncertu “Arēnā Rīga” pie mums viesojās savulaik ultrapopulārā tehno (vikipēdijā pie viņu stilistiskajiem raksturojumiem minēts arī tāds jokains termins kā “happy hardcore”) grupa no Vācijas “Scooter”, neticējās savām acīm – kā, viņi tiešām vēl ir dzīvi?!
Ir gan, turklāt ražo arī jaunus studijas albumus. “God Save The Rave” pēc skaita ir jau divdesmitais viņu karjerā, turklāt arī iepriekšējais nav izdots pirms gadsimta - “Scooter Forever” nāca klajā 2017. gadā. Šī grupa izveidota 1993. gadā Hamburgā, pie tās stūres joprojām ir Hanss Peters Gērdess jeb H. P. Baxxter. Populārākie hiti - "Move Your Ass", "Back In The U.K.”, "No Fate", "Fire", "Let Me Be Your Valentine”, "How Much Is The Fish", "I‘m Raving", "Nessaja" u.c. Kas attiecas uz jauno albumu, tas ir pirmais ar Sebastianu Šildi sastāvā - viņš 2019. gadā nomainīja Filu Špaiseru, kurš gan arī nebija diez ko ilgs viesis “Scooter” rindās.
PAR. Apbrīnojami sparīgs, enerģisks un savā ziņā kvalitatīvs albums, kas stiprināts ar veiksmīgiem sempliem - to klausoties, var tikai iztēloties, cik efektīgi džinkstētu klausītājiem pārbāztā “Skonto” Olimpiskā bundža, tas ir, halle (kaut kā šī vieta vācu reiveriem šķiet pati piemērotākā) “Scooter” uzstāšanās laikā. Albuma Nr.1 šķiet dziesma “Paul Is Dead” (kopā ar austrālieti Timmy Trumpet), tad vēl efektīgās “God Save The Rave” un “Never Stop The Show”, stampājošā “Bassdrum”, pamatīgais blieziens “FCK 2020”, relatīvi melodiskā “Rave Teacher (Somebody Like Me)”, ar pumpējošo ritmu apveltītā “These Day”, arī “Devil’s Symphony” ar Pētera Čaikovska semplu - tas viss ir “Scooter” šīs grupas labākajās izpausmēs!
PRET. Palasot atsauksmes par šo albumu dažos “Scooter” fanu saitos, dīvainā kārtā nekas pārmērīgi kritisks nav manāms. Daži gan nīgrojas, ka šāda veida kompozīcijas “Scooter” ražo jau gadu gadiem, taču šie īgņas momentā “atraujas” no citiem, kuri uzdod loģisku jautājumu - bet kādā tad vēl stilā muzicēt šai grupai?! Jā, mazliet ož pēc naftalīna, jā, te nav neviena “Move Your Ass” līdzīga hita, bet - vai tad no “Scooter” kāds kaut ko tādu gaidīja?!