RECENZIJA: Street Conference "Quarter To Eleven"

© Publicitātes foto

Lieku reizi pierādījies, ka uzvarai pompozajā šovā “X Faktors” nav praktiski nekādas nozīmes (ja neskaita finansiālo), muzikālā jomā tā pat drīzāk bremzē jauno censoņu attīstību.

Piemērus? Lūdzu! Pirmās sezonas izcilnieks, harizmātiskais Arturs Gruzdiņš soloalbumu “Aplī” dabūja ārā tikai februārī (turpinājumu sacūkoja Covid-19), otrās sezonas uzvarētāja Kattie atzīmējusies tikai ar vienu (vai diviem) singliem, savukārt trešās sezonas triumfatore Elīna Gluzunova jūnija beigās atrādījusies ar singlu “Svētku dienā”, kuru tāpat visi vismaz līdz šī gadsimta beigām saistīs ar Olgu Rajecku. Protams, ieraksti nebūt nav galvenais rādītājs, savukārt par pārējo iespējamo potenciālu pagrūti spriest šā brīža nobremzētās kultūras nozares dēļ, bet tomēr… Cik tālu šobrīd tikušas, piemēram, apvienības “Tautumeitas” meitenes nevienam nav jāskaidro, bet nupat pie debijas EP ar Latvijas Rokmūzikas asociācijas atbalstu ticis arī “X Faktora” pašpuika Reinis Liepa ar savu rokgrupu "Street Conference". Lai gan Reinis pat šovā knapi vilka (vai nevilka) līdz vidējam līmenim, šobrīd viņš ir bieži sastopams spēlējam klubos un bāros, un šī puiša karjerā manāma vismaz kaut kāda virzība. Minialbumā "Quarter To Eleven" ir piecas dziesmas angļu valodā. No tām divas esot sarakstītas jau pirms vairākiem gadiem, bet pārējās ir jaunas, pavisam svaigas dziesmas, kas sevī ietver visu, kam mūziķi pēdējā gada laikā ir gājuši cauri.

PAR. Viegls, neuzbāzīgs un relaksējošs poproks - “dzīvajā” tas varētu izklausīties gana labi. Savukārt no albuma noklausīties ieteicams roķīgo “Dark Company” un varbūt arī mazliet balādisko “With No Picture”.

PRET. Diemžēl arī ierakstos Reinis Liepa muzikāli idejiskajā līmenī knapi sasniedz (vai pat nesasniedz) vidējo līmeni - ierindas dziesmas ierindas albumā. Iepriekš "Street Conference" izdeva divus radio singlus latviešu valodā - "Lai naktīs" un "Pustumsā" -, un vismaz pēdējais no minētajiem gabaliem šķita nesalīdzināmi cerīgāks par šajā EP iekļauto anglisko materiālu. Piemēram, tādas dziesmas kā “Yellow” un it īpaši “Reality” varēja izmest miskastē pa taisno, uzreiz pēc to uzrakstīšanas.

Svarīgākais