Naudas atmaksa par nenotikušo Enrique Iglesias koncertu ir jāveic koncerta organizatoriem, norāda "Biļešu serviss" valdes locekle Līga Rubine, skaidrojot, ka uzņēmumam nav juridisku tiesību rīkoties ar tam nepiederošu mantu. Vienlaikus "Biļešu serviss" vadība uzsver, ka jau 2019. gada novembrī uzņēmums vērsās Valsts policijā ar iesniegumu, lūdzot izvērtēt iespējamu krāpniecību saistībā ar koncerta organizēšanu, kā rezultātā "Biļešu serviss" rīcībā esošā nauda par nenotikušo koncertu šobrīd ir arestēta līdz lietas apstākļu noskaidrošanai.
"Mums ir svarīgi, lai ikviens mūsu klients saņemtu atpakaļ naudu par nenotikušo koncertu, tieši tāpēc vērsāmies Valsts policijā, lūdzot izmeklēt iespējamo krāpniecību. Iegādājoties biļetes, līgums tiek slēgts starp biļešu pircēju un koncerta organizatoru. Līdz ar to "Biļešu serviss" bez tiesas lēmuma nav juridiska pamata atgriezt naudu, kas bija uzņēmuma rīcībā, patērētājiem, jo kā trešā puse nevaram rīkoties ar naudas līdzekļiem, kas pieder koncerta organizatoriem. Diemžēl Patērētāju tiesību aizsardzības centra aicinājums atgriezt naudu juridiski nav pietiekams, lai uzņēmums rīkotos ar tam nepiederošu mantu," skaidro "Biļešu serviss" valdes locekle Līga Rubine.
Uzņēmums sadarbojas un sniedz visu tā rīcībā esošo informāciju Valsts policijai, lai lietas apstākļi maksimāli ātri tiktu noskaidroti un "Biļešu serviss" klienti saņemtu atmaksu par nenotikušā koncerta biļetēm, kas bija uzņēmuma rīcībā.
"Biļešu serviss" vadība arīdzan ir gatava sadarboties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru un Ekonomikas ministriju, lai izstrādātu regulējumu, kas ļautu biļešu tirdzniecības uzņēmumiem nenotikuša pasākuma gadījumā daudz ātrāk veikt līdzekļu atmaksu patērētājiem.