Piektdiena, 26.aprīlis

redeem Alīna, Rūsiņš, Sandris

arrow_right_alt Izklaide \ Mūzika

RECENZIJA: Dido “Still On My Mind”

© Publicitātes foto

Pieredzējusī dziedātāja Daido (viņas vārda un uzvārda pilno versiju var tikai iekopēt no interneta, nevis atcerēties un/vai izrunāt – Dido Florian Cloud de Bounevialle O’Malley Armstrong) šogad var svinēt apaļu jubileju kopš saviem pirmajiem panākumiem, par kādiem uzskatāms viņas debijas albums “No Angel”, kas izdots 1999. gadā.

Diez ko čakla uz studijas albumu izdošanu viņa nav - vien pieci ripuļi, kuri izdoti ar piecu (vai pat sešu, kā tas sanācis ar “Still On My Mind”) gadu starpību. Neskatoties uz to, Daido albumi joprojām tiek gaidīti, un visi ir iekļuvuši Apvienotās Karalistes Top 6. Jaunākais darbs - pat trijniekā. Kopumā ducis dziesmu, producents - protams, ka viņas brālis Rollo Ārmstrongs, pazīstamās grupas “Faithless” dalībnieks. Starp citu, dziedātāja pat bija devusies (un vēl dosies) šī albuma atbalsta tūrē, kas ir pirmais šāds viņas izbrauciens pēdējo 15 gadu laikā.

PAR. Piezemēts un simpātisks elektropops, kas dažās Rietumu kritiķu atsauksmēs pārdēvēts par elektrofolku, atturīgi akurāts un neuzbāzīgs. Kā jau visi Daido albumi. Pati interesantākā dziesma te ir „Hurricanes”, kurai piemīt interesanta uzbūve un elektronizēts ritms - te laikam roku spēcīgi pielicis Rollo. Pārējās dziesmas - vieglai relaksācijai liriskas popmūzikas ritmos, kuru vidū labā nozīmē izlec par citām maķenīt spriganākās „Take You Home” un „Mad Love”.

PRET. Lai klausītos Daido piedāvāto skaņu materiālu, nepieciešams kāds īpašāks dvēseles stāvoklis, piemēram, pavasara tauriņi vēderā vai rudens drēgnums kamiešos, jo pretējā gadījumā ar šo garadarbu grūti sadzīvot. Pie tam daži gabali tik ļoti šķiet dzirdēti dziedātājas iepriekšējos diskos, ka gluži vai nagi niez izbraukt cauri „No Angel” vai „Life For Rent”, lai pārliecinātos, vai tiešām šis nav pamatīgs pašplaģiāts.