Šķietami neiespējamais kļuvis albumā “44/876” – Stinga un Šagija kopdarbs. Stings jeb Gordons Metjū Tomass Samners – kādreizējais grupas “The Police” līderis, 17 (!) “Grammy” un neskaitāmu citu balvu ieguvējs, kurš savas karjeras laikā izdevis duci studijas soloalbumu, sešus koncertniekus, deviņas labāko dziesmu izlases un 48 singlus.
Šagijs jeb Orvils Ričards Barells - jamaikiešu regeja mūziķis, kurš izdevis desmit albumus un 39 singlus, tostarp arī tādus kā “Oh Carolina”, “Boombastic” un “Angel”, un kurš no regeja izpildītājiem atpazīstamībā zaudē, šķiet, vienīgi Bobam Mārlejam. Kopumā ducis dziesmu, kas tapuši abu mūziķu sadarbībā, līdz ar to arī stilistiski te ir gan estētisks pops, gan roks, gan arī regejs. Albums ierakstīts nieka sešās nedēļās - tik aizņemtiem vīriem neklājas pārāk ilgi sēdēt pie viena garadarba. Jāpiebilst, ka “44/876” - tie ir Lielbritānijas un Jamaikas tālruņa kodi.
PAR. Dažādas īpatnējas sadarbības vairs sen nav nekas pārsteidzošs - ar šausmām uzreiz nāk prātā Lū Rīda un “Metallica” kopdarbs, turklāt šajā gadījumā pārsteiguma moments ir vēl mazāks, jo Stings savā mūzikā arī iepriekš izmantojis regeja, džeza, “new age” un tamlīdzīgus elementus. Kopdarbībā tapušajās dziesmās teicami tiek izmantotas abu stiprākās puses, neviens necenšas deķi vilkt savā virzienā, tādejādi sanācis labs žanru apkopojums un/vai papildinājums. Un tomēr labākās dziesmas šķiet tās, kurās dominē Stings ar savām ierastajām skaņām - “Dreaming In The U.S.A.” un it īpaši “Waiting For The Break Of Day”. Saulainu noskaņu albums, kas padara jaunākus - ja ne klausītājus, tad pašus mūziķus pilnīgi noteikti.
PRET. Lai gan abi vīri mūzikas pasaulē ir ļoti slaveni, uz klausītājiem un mūzikas kritiķiem tas nav atstājis nekādu iespaidu - albuma vērtējums ir viduvējs, un arī topos tas augstu nekotējas. Jāpiekrīt, jo albums nudien ir viduvējs, nepieciešams to noklausīties vismaz piecas reizes, lai kaut kas beidzot aizķertos prātā.
Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu “Randoms”.