RECENZIJA: Halsey "Hapeless Fountain Kingdom"

© Publicitātes foto

Pirms pāris gadiem jauniņā amerikāniete Halsija, īstajā vārdā Ešlija Nikolete Frendžipeina, kurai septembra beigās paliks tikai 22 gadi, sacēla pamatīgu kņadu popmūzikas pasaulē – viņas debijas albums “Badlands” izpelnījās veselu čupu prestižāko mūzikas balvu nomināciju, no kurām dažas pārvērtās arī reālās balvās.

Piemēram, “Billboard” balvu sieviešu uzlecošo zvaigžņu kategorijā, kā arī vēl pāris šādas pat balvas par hitu “Closer”, kas tapis sadarbībā ar populārajiem “The Chainsmokers”.

Viņa ir arī ļoti pieprasīta lielo turneju iesildošā māksliniece, jau pirms pāris gadiem Halsijai tika šāda loma “Imagine Dragons” un “The Weeknd” tūrēs. Saprotams, ka “Hapeless Fountain Kingdom” bija ļoti gaidīts albums un tikpat saprotams, ka tas ieņēma pirmo vietu “Billboard” topā. Tāpat kā tā priekštecis, arī šis ir konceptuāls darbs, bāzēts uz senā stāsta par Romeo un Džuljetu, kas nepārsteidz, jo Halsija esot Viljama Šekspīra darbu fane.

PAR. Halsijai ir simpātisks balss tembrs, kaut kas uz Pinkas un Lady Gaga pusi, un šo savu trumpi viņa izmanto visā krāšņumā. Elegants un mūsdienīgs pops ar sintīpopa un elektropopa piedevām, kas uz “augsto mākslu” nepretendē, bet kā fona mūzika ģeld gluži labi.

PRET. Lielākā problēma - ārkārtīgi bezpersonisks un stilistiski sadrumstalots darbs. Nav pat gandrīz nevienas dziesmas, kuru ieteikt noklausīties kā labāko vai priekšstata par šo albumu gūšanai - ja nu vienīgi smeldzīgi ritmisko “Eyes Closed”. Noklausīties šo disku var bez problēmām, taču - vai vajag?

*Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu “Randoms”.