Pirmdienas vakarā Klīvlendā tika godināti Rokenrola slavas zāles jaunpienācēji, arī mūsu pusē savulaik tik populārais zviedru ansamblis ABBA, britu progresīvā roka pārstāvji Genesis, regeja zvaigzne Džimijs Klifs, grupa The Hollies un – pēc vairākkārtējas nominēšanas un noraidīšanas – arī Igijs Pops un viņa The Stooges.
Reuters vēsta, ka ceremonijas laikā viens no ABBA līderiem Benijs Andersons pat sēdies pie klavierēm, taču cerības uz grupas atkalapvienošanos izpalikušas. Viņu hitu The Winner Takes It All nodziedājusi Feita Hilla. B. Andersona bijusī laulātā draudzene un ABBA vokāliste Annafrida Lingsteda (tagad viņas uzvārds ir Princesina-Reusa) atradusies publikā, bet Bjērns Ulveuss un Agneta Feldskuga vispār nav bijuši manāmi. Toties ABBA godināšanai sekoja gan Annafridas mazdēls, kurš muzicējot kādā heavy metal grupā, gan aktrise Merila Strīpa, kas nesen filmējās lentē Mamma Mia.
No plašās Genesis saimes pasākumu savukārt ignorējis dziedātājs Pīters Geibriels, kas arī ir saprotami – viņa galvenā rūpe pašlaik ir jaunā un pretrunīgi vērtētā albuma Scratch My Back virzīšana uz priekšu un gatavošanās gaidāmajai turnejai. Bijušais Genesis bundzinieks, bet pēc tam ne mazāk sekmīgais solomākslinieks Fils Kolinss īsā sarunā ar Reuters noteicis, ka Rokenrola slavas zālei vajadzētu mainīt nosaukumu, jo šogad vien tajā uzņemti visdažādāko mūzikas stilu pārstāvji.
Vilšanos, ka nācās iztikt bez ABBA un Genesis uzstāšanās, klātesošajiem krietni saldinājis Igijs Pops un viņa komanda, nobliežot 1973. gada grāvēju Search And Destroy. Turklāt Igijs, kā jau parasti, kritis pa pusei transā un atkailinājis ķermeņa augšdaļu. Daži žurnālisti pat ironizējuši, ka šis šovs ir tā vērts, lai to pašu par sevi uzņemtu Rokenrola slavas zālē. Jāpiebilst, ka Igijs un The Stooges jau sešas reizes bijuši nominēti iekļūšanai Rokenrola slavas zālē, taču vienmēr atradies kāds, kura nopelni bijuši lielāki un kurš apsteidzis slaveno panku. Jāatgādina, ka ik gadu šajā zālē tiek uzņemti ne vairāk par pieciem kandidātiem.
Interesanti, ka 1973. gadā tapušu skaņdarbu (The Harder They Come) bija izvēlējies arī Džimijs Klifs. Ar viņu klātesošos iepazīstināja Vaiklefs Žans, kurš šo dziedātāju un viņa ietekmi uz Karību jūras reģiona iedzīvotājiem salīdzināja ar Boba Mārlija ietekmi.