Labas ziņas "Zvaigžņu karu" faniem - taps jauna triloģija

© Scanpix

ASV izklaides industrijas milzis "The Walt Disney Company" ("Disney") ceturtdien paziņoja par plāniem veidot jaunu "Zvaigžņu karu" ("Star Wars") triloģiju, balstoties uz iemīļotu un rentablu zinātniskās fantastikas filmu franšīzi.

"Mums ir lielas ambīcijas "Zvaigžņu karu" franšīzei," sacīja kompānijas vadītājs Roberts Aigers.

Viņš informēja, ka "Disney" nupat noslēgusi vienošanos ar filmas "Zvaigžņu kari: Pēdējie džedi" ("Star Wars: The Last Jedi") režisoru Raienu Džonsonu, lai viņš režisētu arī jauno triloģiju.

Jaunā triloģija tiks veidota atsevišķi no Skaivokeru sāgas un tajā tiks ieviesti jauni personāži, savā interneta vietnē paziņoja "Disney" meitsabiedrība "Lucasfilm".

Par jaunās triloģijas plāniem tika paziņots tajā pašā dienā, kad tika publicēti "Disney" darbības finanšu rezultāti par šī gada ceturksni no jūlija līdz septembrim. Kompānijas tīrā peļņa šajā ceturksnī bija 1,7 miljardi ASV dolāru, kas ir par 1% mazāk nekā pērnā gada attiecīgajā ceturksnī, savukārt ieņēmumi gada laikā kritušies par 3% līdz 12,8 miljardiem dolāru.

Scanpix

Ir gaidāms, ka kompānija atlaidīs apmēram 100 darbiniekus, ziņoja laikraksts "Los Angeles Times".

Lēnāku izaugsmi šajā ceturksnī pieredzēja trīs no četriem kompānijas segmentiem - mediju tīkli, studiju izklaides nozare un interaktīvie mediji. Sporta kanālam ESPN bija problēmas ar augstākām programmēšanas izmaksām un zemākiem reklāmu ieņēmumiem.

Tikai parku un kūrortu segments uzrādīja ieņēmumu palielināšanos par 6% līdz 4,7 miljardiem dolāru, bet šī segmenta operatīvā peļņa pieauga par 7% līdz 746 miljoniem dolāru.

Pēc paziņojuma par šiem ceturkšņa rezultātiem "Disney" akcijas cena kritās par apmēram 3,4%.

Izklaide

Jo lielāki meli, jo lielāka iespēja, ka tiem noticēs, – šo apgalvojumu var attiecināt uz vairākiem visai neseniem gadījumiem, kad krāpnieki peļņas vai slavas nolūkos stāstīja neiedomājamas lietas, taču daudzi viņiem ticēja līdz pat brīdim, kad meli sabruka kā kāršu namiņš, vēsta kanāls “National Geographic”.

Svarīgākais