Pircēji Latvijā izvēlas jogurtu ar lielāku ogu daudzumu

© f64

Latvijā veikts pētījums, lai noskaidrotu, kas nosaka jogurta izvēli Latvijas patērētāju vidū un vai patērētāji pievērš uzmanību tam, cik procentu ogu ir viņu mīļākajā jogurtā.

Pētījums parādīja, ka 72% gadījumu jogurta izvēli nosaka tā garša, savukārt otrs svarīgākais nosacījums ir tas, vai jogurtā ir ogas, uz ko norādīja 43% respondentu. 35% aptaujāto pievērš uzmanību jogurta biezumam, 20% - tauku saturam jogurtā, 16% - enerģētiskajai vērtībai, 12% - jogurta sastāvam, bet 6% aptaujāto jogurtu izvēlas pēc citiem nosacījumiem. 8% aptaujāto norādīja, ka paši neiegādājas vai arī nelieto jogurtu.

38% respondentu atzina, ka viņiem ir grūti pateikt, cik procentus ogu satur viņu mīļākais jogurts, savukārt pareizi minēja 47% respondentu, norādot, ka ogu saturs jogurtā parasti ir līdz apmēram 7%. Tikai 15% respondentu norādīja, ka, viņuprāt, jogurtā ir vairāk par 7% ogu.

Uz jautājumu, vai izvēlētos jogurtu, kas satur vairāk ogu nekā citos jogurtos, apstiprinoši atbildēja 76% respondentu, no kuriem 40% norādīja, ka drīzāk izvēlētos jogurtu ar lielāku ogu saturu, bet 36% apgalvoja, ka noteikti izvēlētos jogurtu ar lielāku ogu daudzumu. Turklāt pētījums parādīja, ka jogurtu ar lielāku ogu saturu drīzāk vai noteikti izvēlētos kā sievietes (attiecīgi 42% un 37%), tā arī vīrieši (attiecīgi 36% un 34%).

Pētījumu veikusi firma „Valio”, Somijā senākais un lielākais piena pārstrādes uzņēmums.

Izklaide

Šveices Bāzeles kantonā šodien notiek referendums, kurā pilsoņiem jāizlemj, vai tērēt miljoniem eiro starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa organizēšanai, ko pretinieki nodēvējuši par valsts naudas izšķiešanu zaimojošam mūzikas pasākumam.

Svarīgākais