"McDonald’s": Iedzīvotāju ēšanas paradumi liecina par pirktspējas palielināšanos

Šā gada pirmajos piecos mēnešos "McDonald’s" 11 restorānos Latvijā pārdošanas apjoms pieaudzis par 23%, salīdzinot ar to pašu periodu pērn. Lielākoties pieaugums skaidrojams ar to, ka iedzīvotāji biežāk izvēlas ieturēt cenas ziņā dārgāku maltīti, piemēram, tādus burgerus kā "Roadhouse Classic" un "Big Tasty", kā arī vairāk našķējas.

Pārdošanas apjoms būtiski pieaudzis ābolu un meža ogu pīrāgiem, jaunajiem trīs veidu "McFlurry" saldējumiem un "Frappe" dzērienam, kā arī tādām uzkodām kā sīpolu gredzeni un mazajam vrapam ar vistas gaļu.

Arī parējās Baltijas valstīs "McDonald’s" restorāniem ir palielinājies pārdošanas apjoms - Igaunijā par 20%, bet Lietuvā par 9%.

Tomašs Navrockis, "McDonald’s" rīkotājdirektors Baltijas valstīs: "Šī gada pirmajos mēnešos "McDonald’s" restorānos novērojam iedzīvotāju pirktspējas palielināšanos. Pērn lielākā daļa mūsu apmeklētāju priekšroku deva pamata maltītes iegādei un bieži vien izvēlējās "Mini Cena" piedāvājumus. Priecājamies, ka pretēji tam šogad iedzīvotāji atļaujas biežāk sevi palutināt ar dažādiem našķiem. Attiecībā uz apmeklētāju skaitu varam atklāt, ka "McDonald’s" restorāni bija vienlīdz iecienīti gan laikā, kad Latvijā bija ekonomiskā augšupeja, gan ekonomiskās krīzes laikā, gan ir arī tagad, kad situācija ir stabilizējusies. Pateicoties tam, ka varam piedāvāt unikālu apmeklējuma pieredzi - "McDonald’s" īpašo atmosfēru, augstas kvalitātes produktus ar pievienoto vērtību un pieejamu cenu, esam populārākais restorānu tīkls Baltijā ar vidēji 25 miljoniem apmeklētāju gadā."

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais