Berlīnes starptautiskajā izstādē tirgos Latvijas produktu izlasi

Starptautiskajā pārtikas industrijas izstādē "Internationale Grüne Woche Berlin" jeb Berlīnes "Zaļajā nedēļā", kas sāksies 18.janvārī, Latvijas kopstends aizņems 60 kvadrātmetrus lielu platību, un tajā interesentiem tiks tirgota nacionālo produktu izlase.

Šogad izstādē tiek mainīta Latvijas stenda koncepcija. Ja iepriekš deviņus gadus uz izstādi devās konkrētu uzņēmumu pārstāvji, prezentējot savu preci, šogad kopstendā būs pārstāvēta nacionālo produktu izlase, kuru Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūta (LVAEI) organizētajā aptaujā izvēlējās Latvijas iedzīvotāji.

Berlīnē "Zaļajā nedēļā" tiks piedāvātas AS ''Brīvais vilnis'' ražotās ''Rīgas šprotes'', AS ''Rīgas piensaimnieks'' biezpiena sieriņš ''Kārums" un kausētais siers "Dzintars", SIA ''Lāči" ceptā ''Īstā rupjmaize'', SIA "Staburadzes konditoreja" torte "Cielaviņa" un vaniļas zefīrs, SIA "Very Berry" lielogu dzērveņu sukādes, bet no dzērieniem uz Berlīni vedīs ''Rīgas Melno balzamu'', Užavas ''Gaišo alu'' un "Iļģuciema kvasu".

Kārtējā izstāde "Zaļā nedēļa" Berlīnē notiks no 18.janvāra līdz 26.janvārim, tā ir viena no lielākajām pārtikas izstādēm-gadatirgiem Vācijā. Pērn janvārī izstādē piedalījās 1632 dalībnieki no 57 pasaules valstīm, to apmeklēja 415 000 cilvēku. Izstādes mērķauditorija - patērētāji no Eiropas Savienības, pārtikas preču vairumtirgotāji un mazumtirgotāji, lauksaimniecības produktu importētāji, lauksaimniecības politikas un administrēšanas eksperti.

Iepriekšējā "Zaļās nedēļas" izstādē Latviju pārstāvēja SIA "Mandor Rīga" - dzērvenes pūdercukurā un šokolādē, SIA "Paipal farm" - paipalu olas, žāvētas paipalas un delikateses, SIA "Zaksi" - Užavas alus, SIA "Dienvidi plus" - smiltsērkšķu sula, dažādu sulu marmelādes ikri.

Izklaide

Daudzsološā latvju jaunā rokgrupa “Everet” klausītāju vērtējumam nodevusi savu jaunāko singlu “Kāpēc” un tam veltīto videoklipu, kas tapis sadarbībā ar kultūras namu “Atmoda”.

Svarīgākais