"Cēsu alus" rada alternatīvu karstvīnam

Rudens - ziemas sezonā AS "Cēsu alus" radījis jaunas garšas dzērienu Cēsu Džons Winter punch, kas, pateicoties tā garšas īpašībām, var būt alternatīva karstvīnam, informē AS "Cēsu alus" Sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde.

Radīta 2006. gadā sildīšanai paredzētā Winter Punch dzērienu kategorija ir ierobežota daudzuma produkts, tas tiek ražots un piedāvāts patērētājiem tikai Ziemassvētku periodā.

"Vērtējot dažādu produktu sezonalitātes raksturu un pieprasījuma dinamiku, Cēsu alus elastīgi attīsta Latvijas dzērienu tirgu, piedāvājot patērētājiem īsto produktu, īstajā laikā. Ja alus kokteiļi ir izteikts vasaras produkts, tad sildīšanai paredzēti dzērieni un specifiskas alus šķirnes ir tumšā un aukstā ziemas perioda pieprasījums," stāsta Cēsu alus Mārketinga nodaļas vadītāja Ilona Riekstiņa.

Ziemassvētku garšas buķete, kas iekļauj kanēļa, apelsīna, kardamona un sarkano augļu aromātu nodrošina jaunajam dzērienam tās garšas kvalitātes, ko sevī iemieso karstvīns. Turklāt Cēsu Džons Winter Punch ir vienīgais alkoholiskais kokteilis, ko droši var sildīt - karsēšanas ietekmē tas nezaudē, bet gluži pretēji - pat iegūst jaunas garšas un kvalitātes nianses.

AS "Cēsu alus" 2009.gada sākumā investēja ap 400 tūkstošiem latu tehnoloģisko iekārtu iegādē, kas ļauj vairot vieglo alkoholisko dzērienu ražošanas kapacitāti.

Cēsu Džons Winter Punch jau oktobrī pieejams lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā, 1,5l plastmasas iepakojumā.

Izklaide

Uz Latvijas Nacionālā teātra skatuves 18. janvārī mūzikas ierakstu Gada balvas „Zelta mikrofons 2025” ceremonijā balvas „Par mūža ieguldījumu Latvijas mūzikas attīstībā” saņems televīzijas režisore Svetlana Rudzīte un festivāla „Bildes” rīkotāja Tija Auziņa.