Riga Street Food atzīts par trešo labāko publisko pasākumu pasaulē

© Publicitātes foto

23. novembrī Portugāles pilsētā Koimbrā notikušajā Starptautiskā pasākumu un klātienes komunikācijas festivāla "Best Event Awards World" apbalvošanas ceremonijā šā gada janvārī Vecrīgā notikušais ielu ēdienu festivāls "Riga Street Food" atzīts par trešo labāko publisko pasākumu pasaulē.

Kategorijā "Labākais publiskais pasākums" festivāls "Riga Street Food" konkurēja ar "Swarovski" gaismas festivālu Vācijā, zinātnes un tehnoloģiju festivālu "Generation Discover" Nīderlandē, "Turkmenbashi International" ostas atklāšanas ceremoniju Itālijā un Starptautiskās jogas dienas atzīmēšanas pasākumu "Yoga by the Bay" Indijā. Par uzvarētājiem kļuva nīderlandieši, bet otrās vietas apbalvojumu saņēma indieši.

"Festivāls "Riga Street Food" norisinājies vien divas reizes, bet jau ieguvis pasaules pasākumu nozares atzinību līdzās tādiem gigantiem kā "Google", "Mercedes", "Oriflame", "Toyota", "Nestle", "adidas", IBM un FIFA," saka Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja "Live Rīga" sabiedrisko attiecību vadītāja Anna Blaua. "Nest Rīgas vārdu pasaulē šādā konkurencē ir liels gods. "Riga Street Food" festivālu esam realizējuši pateicoties nenovērtējamam kopdarbam ar radošajām un tehniskajām aģentūrām, un, protams, labākajiem Rīgas restorāniem."

"Ir neizsakāmi liels prieks, ka salīdzinoši neliela mēroga un budžeta festivāls "Riga Street Food" spēj konkurēt pasaules labāko publisko pasākumu kategorijā," atzīst festivāla "Riga Street Food" organizētāju pārstāve, pasākumu producentu kompānijas "Ideju institūts" projektu direktore Elīna Gilnere. "Tas apliecina Latvijas pasākumu industrijas konkurētspēju starptautiskā apritē un dod lielu iedvesmu turpmākiem plāniem. Tajā skaitā attiecībā uz festivālu "Riga Street Food"."

"Ļoti novērtēju visu 14 labāko Rīgas restorānu šefpavāru drosmi izkāpt ārpus komforta zonas un ziemas spelgonī pagatavot savas versijas par ielu ēdienu, izmantojot latviskās garšas izjūtas," turpina zīmolu aktivizācijas un pasākumu mārketinga aģentūras "SponsorKing" vadītāja Ļena Ferstere. "Tieši pateicoties šefpavāru radošumam tapa jauns un izteikti latvisks ielu ēdienu piedāvājums. Šādi gastronomijas nozares pasākumi veicina sabiedrības interesi par restorānu kultūru, radot iespēju ikvienam izbaudīt augstas kvalitātes servisu par pieņemamām cenām."

"Riga Street Food" norisinājās šā gada 13. janvārī Kaļķu-Vaļņu ielas krustojumā un, neskatoties uz mīnus 15 grādu salu, piesaistīja ļoti lielu gan vietējās, gan ārvalstu publikas interesi. 14 labāko Rīgas restorānu pavāri piekrita izaicinājumam neierastajos apstākļos turpināt meklēt Latvijas garšas kodu un piedāvāt apmeklētājiem dažādus kulināros pārsteigumus par ikvienam interesentam pieņemamām cenām. Tika radīta īsta festivāla gaisotne, pasākumu apmeklēja vairāk kā 10 000 cilvēku un tas tika pamanīts arī starptautiskajā publisko notikumu apritē.

"Best Event Awards" rīkotāji gada balvas nolikumā uzsver, ka apbalvo inovatīvākos, drosmīgākos pasākumu organizētājus, kuri domā ārpus ierastā rāmja, lauž rutīnas un nebaidās būt radoši. BEA radās 2006. gadā un nu jau kļuvusi par prestižāko pasākumu industrijas balvu visā pasaulē.

Festivālu "Riga Street Food" organizēja Rīgas tūrisma attīstības birojs "Live Rīga" sadarbībā ar zīmolu aktivizācijas un pasākumu mārketinga aģentūru "SponsorKing" un pasākumu producentu kompāniju "Ideju institūts".

Šogad notikušais bija jau otrais festivāls "Riga Street Food". Tā tradīcija tika aizsākta pērnā gada janvārī un šobrīd notiek gatavošanās jau nākamā gada festivālam. Ņemot vērā nule iegūto starptautisko publicitāti, sagaidāms, ka jau tāpat negaidīti lielā ārzemju tūristu interese par "Riga Street Food" vēl krietni pieaugs.

Izklaide

Pirmās Adventes priekšvakarā, sestdien 30.novembrī, plkst.17, Rīgā norisināsies galveno Ziemassvētku egļu iedegšanas pasākums Rātslaukumā un Doma laukumā, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.