Uzņēmums SIA “Circle K Latvia” uzsācis iniciatīvu, kas atbalsta beziepakojuma tirdzniecību dzērienu segmentā. Ar mērķi ilgtermiņā veicināt sabiedrības paradumu maiņu uzņēmums klientiem piedāvā iespēju kafiju, tēju un citus uz vietas pagatavojamos karstos dzērienus iegādāties savās termokrūzēs. Atbalstot pārdomātu dabas resursu izmantošanu, turpmāk vairākkārt lietojamajās krūzēs pirktos dzērienus Circle K pārdos par zemāku cenu.
Vidēji viens Latvijas iedzīvotājs gadā saražo 433 kilogramus sadzīves atkritumu, turklāt ik gadu mājsaimniecībās radītais sadzīves atkritumu apjoms palielinās. No kopējā radītā atkritumu daudzuma Gaismas pils izmēriem līdzvērtīgs apmērs jeb 275 kubikmetri līdz poligoniem nemaz nenonāk, bet tiek izmesti vidē, liecina Latvijas Zaļā punkta dati. Starp tiem ir arī papīra iepakojuma izstrādājumi, kuru lietošanu vismaz daļēji var izslēgt, kā alternatīvu izmantojot vairākkārt lietojamos traukus.
Circle K visās tirdzniecības vietās Latvijā turpmāk piedāvās iespēju iegādāties karstos dzērienus līdzņemšanai savā krūzē, piešķirot 10% atlaidi
Videi draudzīga uzņēmējdarbības prakse Circle K Latvia tīklā līdz šim īstenota dažādos veidos - jau 2009. gadā uzņēmums atteicās no bezmaksas plastmasas maisiņiem. Lai iespējami samazinātu ietekmi uz vidi, Circle K privātās preču zīmes vienreizlietojamās krūzītes un to vāciņi sastāv no pārstrādājamiem materiāliem, savukārt sviestmaižu iepakojums veidots no materiāla, kas pilnībā sadalās vidē. Atbalstot ilgtspējīgas lauksaimniecības principus, Circle K tīklā kopš 2017. gada tiek izmantotas UTZ sertificētas kafijas pupiņas. Sertificētie piegādātāji ievēro stingras prasības, lai cīnītos ar lietusmežu izciršanu, klimata pārmaiņām, nabadzību un sociālo nevienlīdzību.
Lai palīdzētu mazināt ikdienā radīto atkritumu daudzumu un tā nonākšanu vidē, Circle K visās tirdzniecības vietās Latvijā turpmāk piedāvās iespēju iegādāties karstos dzērienus līdzņemšanai savā krūzē, piešķirot 10% atlaidi pirkumam. Uzņēmums negaida ātru rezultātu, tomēr cer, ka tuvāko divu trīs gadu laikā karsto dzērienu tirdzniecība vairākkārt lietojamajās krūzēs varētu sasniegt 10% no kopējā tirdzniecības apjoma.