Olimpisko spēļu laikā sporta bāros visvairāk fanu pulcējas uz hokeja spēlēm

Sporta bāri olimpisko spēļu laikā nav tik labi apmeklēti, kā uzņēmējiem gribētos, bet lielāks cilvēku pieplūdums novērojams hokeja spēļu laikā, biznesa portālam "Nozare.lv" atzina aptaujātie Rīgas sporta bāri.

"Optibet" sporta bārā Lubānas ielā, Kanādas-Latvijas spēles laikā visas 70 vietas bijušas aizņemtas, arī alus esot dzerts trīs reizes vairāk nekā parasti, tā ka ar biznesu viss ir kārtībā, pastāstīja SIA "Optibet ENT" mārketinga vadītāja Madara Zute.

Arī KHL sporta bārs, kas atrodas viesnīcā "Radisson Blue Latvija", vēl vairākas stundas pirms spēles ziņoja, ka uz spēli brīvi palikuši tikai stāvgaldi.

"Alu nedzērām, mēs ēdām burgerus un jutām līdzi hokejam," "Nozare.lv" stāsta "Ghetto Family" producents un ēdināšanas vietas "Ghetto Burger" īpašnieks Raimonds Elbakjans, atklājot, ka kopā "Ghetto Burger" ēstuvē hokeja maču vēroja aptuveni 40 cilvēku.

Savukārt "3D" sporta bārā, kas atrodas Mazajā pils ielā, uz Kanādas-Latvijas hokeja spēli bija ieradušies aptuveni 10 cilvēki. Bāra pārstāvis norādīja, ka būtu gribējies vairāk. Viņš arī atklāja, ka alus nebija galvenais slāpju remdētājs, vairāk klienti bārā izvēlējušies viskiju.

Kaut arī olimpiskās spēles ir laiks, kad cilvēki pastiprināti seko līdzi dažādām sacensībām, cīņai par medaļām, tomēr Rīgas sporta bāri secina, ka Soču olimpiskās spēles cilvēki vairāk skatoties mājās, jo īpašs cilvēku pieplūdums neesot novērojams.

Kopumā olimpiādes laikā uz citām sacensībām, izņemot hokeja mačus, bāros aktīva rosība nav novērota, apliecina Zute.

Kā iemeslu apmeklētības trūkumam Zute minēja spēļu norisi darba laikā. Cilvēkiem ir nogurums pēc darba, pat ja kādas interesantas sacensības ir vakarā, ja nākamajā dienā ir darba diena, ārā ilgi uzkavēties cilvēki nevēlas, skaidroja "Optibet ENT" mārketinga vadītāja.

Izklaide

Grupa “Nielslens Lielsliens” – īpatnēja apvienība ar neizrunājamu nosaukumu un vēl dīvaināku tās izpildīto mūziku. Skaidrs, ka šādai apvienībai nekas nevar būt vienkārši, tāpēc arī jaunais albums tiek izdots nevis to pa roku galam iemetot straumēšanas servisos, bet piedāvājot to klausītājiem mazliet piemirstajā audiokasetes formātā.