Pēc cenu pazemināšanas Eiropā "Unilever", kas ir otrais lielākais patēriņa preču uzņēmums pasaulē, paziņojis par trešā ceturkšņa peļņu un pārdošanas apjomu pieaugumu, atsaucoties uz "Bloomberg", ziņo "db.lv".
Ieņēmumi, neskaitot iegādes un valūtas svārstības, pieauguši par 3.4%. Tas ir vairāk nekā 13 Bloomberg News aptaujāto analītiķu 3% pieauguma prognoze.
Tīrā peļņa samazinājusies līdz 1.05 miljardiem eiro, pārsniedzot analītiķu prognozi - 997 miljoni eiro.
Pārņemot kompānijas vadību janvārī vadītājs Pauls Polmans (Paul Polman) solīja panākt pārdošanas apjomu pieaugumu, kas ir atpalicis no konkurentiem, tostarp Procter & Gamble Co un Nestle SA gadiem ilgi. Samazinot cenas, palielinot izdevumus par reklāmu un paātrinot jaunu produktu ieviešanu, Unilever palielinājusi pārdoto preču daudzumu par 3.6% trešajā ceturksnī, kas ir otrais pieaugums pēc kārtas. Tas seko divu ceturkšņu sarukumam.