BlackBerry lietotāji Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV) un Kanādā iesūdzējuši tehnoloģiju kompāniju Research In Motion (RIM) par pakalpojumu traucējumiem vairāku dienu garumā.
Kļūda sistēmā, kas ietekmējusi pakalpojumu darbību, atstājusi desmitiem miljonu neapmierinātu Blackberry viedtālruņu īpašnieku bez piekļuves elektroniskajam pastam, īsziņām un interneta pārlūkiem.
RIM vadītāji atvainojušies miljoniem Blackberry klientu par četru dienu ilgajām neērtībām, kas grāvušas uzņēmuma tēlu un palielinājušas kompānijas «sacensību distanci» starp Apple un citiem konkurentiem.
Neskatoties uz to, trešdien, 26. oktobrī, ASV un Kanādā notikusi tiesas sēde, kurā RIM apsūdzēts līguma laušanā, nolaidībā un netaisnīgā materiālā labuma gūšanā.
RIM pagaidām nav spējuši kompensēt Blackberry lietotājiem radītos zaudējumus, tāpēc uzņēmumam «ir jāuzņemas pilna atbildība par nodarītiem kaitējumiem», uzsver patērētāji.