Arī "Amazon" ceļ cenas

© Pixabay

"Amazon" ir paredzējis paaugstināt sava "Prime" pakalpojuma cenu Apvienotās Karalistes klientiem, vēsta BBC.

Sākot ar septembri, ikmēneša abonentmaksa pieaugs par 1 Britu mārciņu un būs 8,99 mārciņas. Gada abonementmaska pieaugs no 79 mārciņām līdz 95 mārciņām.

"Amazon" BBC sacīja, ka cenu kāpums, kas ir pirmais Apvienotajā Karalistē kopš 2014. gada, daļēji ir saistīta ar inflāciju, kas ir 40 gadu augstākajā līmenī.

Arī citi pakalpojumi, piemēram, Netflix, ir palielinājuši abonēšanas cenas, neskatoties uz pazīmēm, ka cilvēki sāk samazināt straumēšanas pakalpojumus.

Mazumtirdzniecības analītiķe Natālija Berga, kura ir uzrakstījusi grāmatu par to, kā "Amazon" plāno attīstīt savu biznesu nākotnē, sacīja, ka šis cenu kāpums "nav īsti pārsteigums" pēc tam, kad Amazon februārī paaugstināja Prime cenas ASV.

"No uzņēmuma puses tas ir drosmīgs solis - palielināt cenas brīdī, kad dzīves dārdzība ir sasniegusi savu augstākom punktu, taču Amazon ir neaizstājams daudziem pircējiem, un viņi [uzņēmums] to zina," viņa sacīja BBC.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.