Coca-Cola "atņem" savu reklāmu Krievijas televīzijas kanāliem

© scanpix

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." pārtraucis savu reklāmu demonstrēšanu Krievijas televīzijas kanālos, kas saistīti ar uzņēmumiem, pret kuriem rietumvalstis noteikušas sankcijas Ukrainas krīzes dēļ, trešdien vēsta laikraksts "Vedomosti".

Trīs no šiem kanāliem - REN-TV, "Pjatij Kanal" un "Domašnij" - ir daļa no holdingkompānijas, kuru kontrolē "Bank Rossija", pret kuru tika vērsts pirmais rietumvalstu sankciju vilnis pēc Krimas aneksijas šā gada martā.

"Coca-Cola" gan norāda, ka lēmumu pārtraukt reklāmu demonstrēšanu nav pieņēmusi politisku iemeslu vadīta.

Kompānijas preses pārstāve pavēstīja, ka pēc otrā ceturkšņa finanšu rezultātu izvērtēšanas uzņēmums pieņēmis lēmumu veikt izmaiņas televīzijas reklāmu plānos, lai koncentrētos uz lielākajiem un efektīvākajiem nacionālajiem televīzijas kanāliem, lai sasniegtu mērķauditoriju.

"Vedomosti" vēsta, ka "Coca-Cola" ir viens no lielākajiem r

Ekonomika

Tirdzniecības precizitātes un detalizācijas paaugstināšanai Eiropas elektroenerģijas tirgus gan elektroenerģijas biržās, gan balansēšanas tirgos no 1.oktobra pāries no 60 minūšu uz 15 minūšu tirdzniecību, informē elektroenerģijas pārvades sistēmas operatora (PSO) AS "Augstsprieguma tīkls" (AST) pārstāvji.