Saskaņā ar klientu servisa uzlabošanas uzņēmuma "Dive Group" veikto ikgadējo Baltijas valstu banku klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumu augstāko klientu apkalpošanas kvalitāti demonstrējušas Latvijas bankas. Kopumā vidējais servisa kvalitātes līmenis Latvijas banku sektorā ir 89,4%, Lietuvā - 87,6%, savukārt Igaunijā - 83,2%, liecina "Dive Group" dati.
Latvijā augstāko klientu apkalpošanas kvalitātes vērtējumu saņēmusi Danske Bank - 98,1%, otrajā vietā ir Nordea - 95,6%, trešajā - SEB banka ar 93,2% vērtējumu. Arī Lietuvā pirmajā vietā ir Danske Bank (96%), seko Finasta (94,8%) un SEB banka (93,7%). Igaunijā aiz pirmo vietu ieņēmušās Danske Bank (91,4%) seko Nordea (89,6%) un Swedbank (88,4%).