Latvijas bankām augstākais klientu servisa līmenis Baltijā

Saskaņā ar klientu servisa uzlabošanas uzņēmuma "Dive Group" veikto ikgadējo Baltijas valstu banku klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumu augstāko klientu apkalpošanas kvalitāti demonstrējušas Latvijas bankas. Kopumā vidējais servisa kvalitātes līmenis Latvijas banku sektorā ir 89,4%, Lietuvā - 87,6%, savukārt Igaunijā - 83,2%, liecina "Dive Group" dati.

Latvijā augstāko klientu apkalpošanas kvalitātes vērtējumu saņēmusi Danske Bank - 98,1%, otrajā vietā ir Nordea - 95,6%, trešajā - SEB banka ar 93,2% vērtējumu. Arī Lietuvā pirmajā vietā ir Danske Bank (96%), seko Finasta (94,8%) un SEB banka (93,7%). Igaunijā aiz pirmo vietu ieņēmušās Danske Bank (91,4%) seko Nordea (89,6%) un Swedbank (88,4%).

Ekonomika

Vidējais patēriņa cenu līmenis šā gada jūlijā, salīdzinot ar 2024. gada jūliju, pieaudzis par 3,8%. Kā samazināt pārtikas cenas? Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra vadītāja Ingūna Gulbe un Latvijas Tirgotāju asociācijas prezidents Henriks Danusēvičs TV24 atzina, ka nav jāizgudro jauns velosipēds – Eiropā pastāv un darbojas samazinātais PVN pārtikai. Latvijā par to tiek runāts gadiem, bet lēmums tā arī nav pieņemts.

Svarīgākais