Pēdējos gados aizvien biežāk degvielas uzpildes stacijās tiek ierīkots un paplašināts veikalu segments, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" norāda Degvielas tirgotāju un ražotāju savienības prezidents Sergejs Semjonovs.
"Ja pirms septiņiem astoņiem gadiem laukos degvielas uzpildes staciju apgrozījumā īpatsvars bija degvielai, tagad īpašnieki orientējas gan uz veikalu, gan degvielas tirdzniecību," sacīja eksperts.
Tas viennozīmīgi palīdzot izdzīvot, īpaši mazajiem degvielas tirgotājiem laukos, kur īpašniekam pieder tikai viena uzpildes stacija.
Veikalu apgrozījums lauku degvielas uzpildes stacijās, salīdzinot ar pilsētām, gan esot mazāks. "Laukos dzīvojošais uz degvielas uzpildes staciju pēc karstmaizes nebrauks, viņš pirks tādus produktus, kuriem ir ilgs glabāšanas laiks - konservus vai citus produktus lielākos iepakojumos," uz atšķirībām norāda Semjonovs.
Degvielas tirgotāju un ražotāju savienības galvenie mērķi ir veicināt degvielas tirgotāju un ražotāju kopējo interešu ievērošanu, veicināt degvielas tirgus attīstīšanu, aizsargāt legālu naftas produktu tirdzniecību Latvijas iekšējā tirgū. Degvielas tirgotāju un ražotāju savienība dibināta 2003.gadā, un tajā apvienojušies 13 uzņēmumi.