Par H&M ienākšanu tirgū visvairāk jāsatraucas vietējiem mazajiem tirgotājiem

Par Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) ienākšanu tirgū visvairāk jāsatraucas vietējiem mazajiem tirgotājiem, intervijā laikraksta "Vesti Segodna" pielikumam "Delovije Vesti" uzsver tirdzniecības centru apsaimniekotāja SIA "Linstow Center Management" ("Linstow") valdes loceklis Mārcis Budļevskis.

Viņš uzsver, ka par H&M ienākšanu starptautiskajiem zīmoliem, piemēram, "Lindex" un "Cubus", nav jāsatraucas, jo viņi konkurē ar H&M arī citos tirgos, piemēram, Skandināvijā.

"Jāsatraucas tiem vietējiem mazajiem tirgotājiem, kuri atrodas līdzīgā cenu grupā, bet neizceļas ar īpašu kvalitāti. Vai arī tiem, kuri par to pašu kvalitāti prasa lielāku cenu. Ja kāds pirms tam piemēroja augstākas cenas un pelnīja vairāk, to nāksies koriģēt," brīdina eksperts.

Tomēr Budļevskis ir pārliecināts, ka vietējie apģērbu tirgotāji spēs pielāgoties jaunajai situācijai.

"Tas, kam viņi ir gājuši cauri pēdējos četros gados, ir tāda izdzīvošanas pieredze, pēc kuras pasaules līmeņa spēlētāja ienākšana vairs nešķiet pārmērīgi draudi," akcentē "Linstow" valdes loceklis.

Kā ziņots, šā gada rudenī H&M atklās pirmos veikalus Rīgā tirdzniecības centros "Alfa" un "Galerija Centrs".

Abiem H&M veikaliem paredzēti daudzstāvu risinājumi. "Alfas" veikals plānots divos līmeņos, bet "Galerijā Centrs" - trīs līmeņos.

Veikalos pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums - sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi. Katra veikala platība būšot aptuveni 2000 kvadrātmetri.

H&M tīklā šobrīd ietilpst aptuveni 2500 veikalu 43 pasaules valstīs, kas kopumā nodarbina 94 000 cilvēku.

"Linstow Center Management" ir nekustamā īpašuma apsaimniekotājs un attīstītājs pieciem "Galactico" tirdzniecības centriem Latvijā - "Galerija Centrs", "Mols", "Origo", "Dole", "Alfa", kā arī lielākajam tirdzniecības centram - "Ülemiste" Igaunijā. Kopējā "Linstow" apsaimniekojamā tirdzniecības centru platība Latvijā ir 230 000 kvadrātmetru, bet visā Baltijā 275 000 kvadrātmetru. Kompānijas pašreizējās kopējās investīcijas Baltijā atvērto tirdzniecības centru segmentā sasniedz vairāk nekā 200 miljonus eiro (140 miljonus latu).

Svarīgākais