Lai gan amatpersonas un eksperti apgalvo, ka Lietuvas bankas Snoras nacionalizācija nekādas būtiskas izmaiņas Latvijā neradīs, tomēr Latvijas Krājbankas klientiem jau ir jāsaskaras ar zināmiem ierobežojumiem. Vienlaikus pastāv bažas, ka notikumi ar Snoras banku var ietekmēt arī airBaltic glābšanu.
Latvijas Krājbankas klientu neērtības, protams, nevar salīdzināt ar ierobežojumiem, ar kuriem jārēķinās Snoras bankas klientiem, – viņi no bankomāta skaidrā naudā var izņemt tikai 500 litus (aptuveni 102 latus). Saskaņā ar Lietuvas bankas rīcībā esošo informāciju līdz vakardienai šādā veidā bija izņemti jau aptuveni 45 miljoni litu jeb nepilni 10 miljoni latu. Tomēr ierobežojumus ir plānots mīkstināt, no rītdienas skaidru naudu atļaujot izsniegt arī Snoras bankas klientu apkalpošanas nodaļās.
Latvijas Krājbankai, kuras lielākais akcionārs ir Snoras banka, Finanšu un kapitāla tirgus komisijas padome noteica aizliegumu veikt debeta operācijas jebkurā valūtā, tajā skaitā ar internetbanku, bankomātiem un skaidrā naudā, par summu, kas pārsniedz 100 000 eiro jeb aptuveni 70 000 latu viena kalendārā mēneša laikā. Ierobežojumi būs spēkā līdz 17. decembrim.
Latvijas Krājbankas valdes un padomes sastāvā vakar līdz darba dienas beigām nekādas izmaiņas nebija veiktas. Padomē joprojām darbojās Raimonds Baranausks, V. Antonovs, Naglis Stanciks un citi, bet valdes priekšsēdētāja amatā bija
Ivars Priedītis. Viņš pagājušās nedēļas beigās skaidroja, ka ir plānots bankas pamatkapitālu palielināt par 40 līdz 50 miljoniem latu un pirmdien šo jautājumu apspriest ar Lietuvas valdības iecelto Snoras bankas administratoru. Vakar Neatkarīgajai gan neizdevās gūt apstiprinājumu, ka iecerētais panākts.
Līdztekus darījumiem finanšu tirgū notikumi ar Snoras banku var ietekmēt arī airBaltic glābšanu, jo šajā procesā ir iesaistīta arī Snoras banka. Tiesa, līdzšinējās saistības ir izpildītas – SIA Baltijas aviācijas sistēmas (BIS) ir izpildījusi solīto – tā airBaltic kontā ir pārskaitījusi 14 miljonus latu. Taču saskaņā ar 3. oktobra vienošanos, kas ir parakstīta starp airBaltic akcionāriem un finansētājiem, BIS līdz gada beigām jāpārskaita vēl 37,7 miljoni latu. Vienošanās tika parakstīta starp Latvijas Republiku satiksmes ministra Ulda Auguļa personā, SIA BIS, Latvijas Krājbanku, Snoras, AKB Investbank, Taurus Asset Management Fund Limited, Trasatlantic Holdings Company S.A. un SIA KD Jet.