Par 30 tūkstošiem izstrādās autobusu komerciālo maršrutu stratēģiju

© Ģirts Ozoliņš / F64

Autotransporta direkcija (ATD) ir noslēgusi līgumu ar SIA KPMG Baltics par autobusu komerciālo maršrutu stratēģijas izstrādi un aicina pasažieru pārvadātājus aktīvi iesaistīties stratēģijas izstrādes procesā, liecina ATD izplatītais paziņojums presei.

Stratēģijas mērķis ir noteikt komerciālo maršrutu tīkla attīstības principus, kritērijus maršrutu atklāšanai, finansiālo ilgtspēju, pakalpojumu kvalitāti un regulējumu, lai veicinātu efektīvus, pieprasījumam atbilstošus un konkurētspējīgus sabiedriskā transporta reģionālos maršrutus, kuri darbojas uz komerciāliem principiem.

Pēc minētās stratēģijas izstrādes un iegūtajiem rezultātiem ATD varēs precīzāk definēt nepieciešamos grozījumus normatīvajos aktos, kā arī komerciālo maršrutu iekļaušanos kopējā reģionālās nozīmes maršrutu tīkla nodrošināšanā ar mērķi - veicināt iedzīvotāju mobilitātes iespējas.

Līguma summa ir EUR 30 000,00 bez PVN. Bez SIA KPMG Baltics iepirkumā piedāvājumus iesniedza SIA InnoMatrix un SIA Konsorts.

ATD iepirkuma komisija pieņēma lēmumu piešķirt iepirkuma līguma slēgšanas tiesības SIA KPMG Baltics, jo tās iesniegtais piedāvājums atbilst visām iepirkuma nolikumā noteiktajām prasībām, tas ir saimnieciski visizdevīgākais un uz SIA KPMG Baltics nav attiecināmi Publisko iepirkumu likumā minētie izslēgšanas nosacījumi.