Pirmie "Salling" privātās preču zīmes produkti jau ieradušies "Rimi" loģistikas centrā Rīgā, un drīzumā tie nonāks veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sākotnējais sortiments, kas galvenokārt ietver iepakotās pārtikas un nepārtikas preces, pircējiem pieejams "Rimi" veikalos no septembra beigām. Savukārt pilns sortiments ar 123 produktiem tiks ieviests līdz oktobra beigām, piedāvājot klientiem jaunu privātās preču zīmes produktu klāstu par pievilcīgām cenām, atklāja "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
"Salling" privātās preču zīmes produkti, kas pirmie parādīsies "Rimi" veikalu plauktos, būs iepakotā pārtika, piemēram, makaroni, kafija un dažādu veidu cepumi, kā arī mājsaimniecības un personīgās higiēnas preces, piemēram, stikla tīrīšanas līdzeklis, veļas mīkstinātājs un vates kociņi. Pilnais "Salling" privātās preču zīmes sortiments ir rūpīgi izvēlēts, lai stiprinātu "Rimi" piedāvājumu ekonomisko cenu segmentā, nodrošinot klientiem augstas kvalitātes un izdevīgas alternatīvas produktus un preces. Sortimentā ir iekļauti arī produkti ar "Salling" ØKO ekomarķējumu, kas liecina par to bioloģisko izcelsmi un videi draudzīgu ražošanu.
""Salling" privātās preču zīmes produktu ienākšana ir nozīmīgs solis mums un klientiem visā Baltijā. Pievienošanās "Salling Group" ir pavērusi jaunas iespējas - pateicoties starptautiskai pieredzei, lielākiem ražošanas apjomiem un spēcīgākam iepirkumu tīklam, varam piedāvāt plašāku augstas kvalitātes un izdevīgu cenu produktu klāstu. Īpaši lepojamies ar to, ka daļa sortimenta tiks ražota tepat Baltijā, stiprinot saikni ar reģionu, saīsinot piegādes ķēdes un atbalstot vietējos uzņēmumus," stāsta "Rimi Latvia" kategoriju departamenta direktore Inese Pētersone.
Klientiem būs pieejami, piemēram, bioloģiski krekeri no Latvijas, veļas mazgāšanas līdzekļi, kas ražoti Igaunijā, un bezglutēna cepumi no Lietuvas. Jaunā privātā preču zīme paplašinās arī "Brīvs no" (free-from) sortimentu, piedāvājot jaunus bezglutēna un augu izcelsmes produktus, kas atbilst pieaugošajam pieprasījumam pēc uztura daudzveidības.
Jaunais sortiments aizstās līdzīgus produktus, kas iepriekš bija pieejami "Rimi" veikalos no tā brīža īpašnieka "ICA Gruppen" piedāvājuma, tādējādi nodrošinot pakāpenisku pāreju un vienlaikus uzlabojot produktu kvalitātes un cenas attiecību. Līdz 2026. gada beigām visas ICA privātās preču zīmes, tostarp ICA, "ICA Basic", "I love eco" un "Apotek Hjärtat", tiks pilnībā izņemtas no "Rimi" veikalu sortimenta. Paralēli šīm izmaiņām aptuveni trešdaļu sortimenta veidos jauni produkti, kas sniegs klientiem jaunu pieredzi un plašāku izvēli, kā arī piedāvās produktu līnijas, kas līdz šim "Rimi Baltic" veikalos nebija pieejamas.