LIDL komentē konkurentu pārmetumus: Patērētājiem ir tiesības veikt izvēli, balstoties uz datiem

© MN

“Lidl” mērķis ir sniegt patērētājiem pārskatāmu informāciju par cenu līmeni mūsu veikalos, balstoties uz publiski pieejamiem datiem konkrētā brīdī, portālu informēja Lidl Komunikācijas departaments, atsaucoties uz veikalu tīkla "Maxima" iepriekš izplatīto informāciju.

Portāls NRA jau rakstīja, ka Maxima Latvija izplatīja vēstījumu, kurā pauda, ka mazumtirgotājs “Lidl” atkārtoti īstenojis maldinošu salīdzinošo reklāmas kampaņu, sniedzot sabiedrībai nekorektu un tendenciozu informāciju par konkurentu cenām. Šis paziņojums izlasāms šeit.

"Mēs salīdzinām konkrētas preces, kas paredzētas vienādu vajadzību apmierināšanai un ir savstarpēji aizvietojamas pēc to sastāva, iepakojuma veida, izmēra un citām īpašībām, apliecinot, ka “Lidl” piedāvā labāko cenas un kvalitātes attiecību. Tāpēc mēs noraidām apgalvojumus par patērētāju maldināšanu.

Lidl” misija vienmēr bijusi un joprojām ir - piedāvāt augstas kvalitātes produktus par labākajām cenām. Salīdzinošā reklāma Latvijā joprojām ir samērā reti sastopama un bieži izraisa diskusijas, taču daudzās Eiropas valstīs tā ir ļoti izplatīta,”

skaidro Dana Hasana, “Lidl Latvija” Komunikācijas departamenta vadītāja.

Lidl” pārstāve norāda, ka patērētāji arvien biežāk saskaras ar zīmoliem, kas šķietami piedāvā izdevīgus produktus - pievilcīgu iepakojumu, drosmīgiem solījumiem par labām cenām un uzkrītošām cenu zīmēm, kas atgādina akcijas. Tomēr mēs vēlamies parādīt, ka vērtībai nevajadzētu būt tikai trāpīgam sauklim vai mārketinga trikam. Tāpēc mēs nolēmām izmantot salīdzinošo reklāmu, kas ļauj mums parādīt, ka kvalitāte var būt pieejama par labāku cenu. Mēs uzskatām, ka patērētāji vēlas redzēt atšķirību un izdarīt pārdomātu izvēli.

Reklāmas kampaņa atbilst visiem spēkā esošajiem un piemērojamajiem tiesību aktiem, un patērētājs netiek maldināts.

Cenu pamatā ir “Maxima” veikalos veikts kontrolpirkums.

Ekonomika

To ceturtdien rūpnīcas prezentācijas pasākumā sacīja "Baltic Photonics" valdes loceklis Edgars Zandmanis. Viņš skaidroja, ka rūpnīca darbosies 6400 kvadrātmetru platībā un nākotnē nodrošinās darba vietas vairāk nekā 250 augsti kvalificētiem speciālistiem iekārtu ražošanā, komplektēšanā un izstrādē. Paredzams, ka rūpnīcas ražošanas jauda sasniegs 20 000 līdz 30 000 dažādu veidu nakts redzamības optikas ierīču gadā.

Svarīgākais