Lai veicinātu pamata pārtikas preču pieejamību ikvienam Latvijas iedzīvotājam, "Rimi" saskaņā ar mazumtirdzniecības nozares, Ekonomikas ministrijas (EM) un Zemkopības ministrijas (ZM) parakstīto memorandu ir uzsācis "Rimi" zemo cenu groza iniciatīvu. Grozs paredz ik nedēļu dot iespēju pircējiem par īpaši izdevīgām cenām iegādāties tādus pamatproduktus kā maize, piens un piena produkti, gaļa, svaigas zivis, dārzeņi, milti, olas un eļļa.
"Rimi" zemo cenu grozā iekļauti produkti no desmit pamata pārtikas preču kategorijām ar atbilstošajā nedēļā zemāko cenu. Konkrētajiem produktiem būs īpaša atzīme veikalā, kā arī pircēji tos viegli varēs atrast iknedēļas atlaižu bukletā, rimi.lv un mobilajā aplikācijā.
“"Rimi" jau vairāk nekā gadu esam rūpīgi strādājuši pie savas jaunās stratēģijas, lai nodrošinātu pircēju vēlmēm atbilstošu ekonomisko sortimentu un pieejamas cenas. Pircēju tendences mainās, un arī "Rimi" tam pielāgojas. Tāpēc Ekonomikas ministrijas memorands veiksmīgi sasaucas ar "Rimi" iniciatīvu par pieejamām cenām plašam pircēju lokam kā veikals, kurā var atrast kvalitatīvus ikdienas produktus par īpaši izdevīgam cenām,” skaidro "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
"Rimi" zemo cenu groza produkti ir pieejami vairāk nekā 140 "Rimi" veikalos visā Latvijā. Produkti tiks mainīti katru nedēļu un īpaši atlasīti, ņemot vērā "Rimi" pircēju tendences, kā arī dārzeņu sezonalitāti un preču pieejamību. Arī pirmajā "Rimi" zemo cenu grozā, kurš pircējiem būs pieejams līdz 30. jūnijam, ir iekļauti tādi produkti, lai pircējiem būtu iespēja pagatavot vienkāršas un īpaši izdevīgas maltītes, piemēram, griķi, maltā gaļa, krējums, tomāti, olīveļļa, sviests un kefīrs.
Kā ziņots publiskajā telpā, šogad 27. maijā starp EM, ZM, ražotājiem un mazumtirgotājiem tika parakstīts memorands par pārtikas cenu samazināšanu. Memorands paredz zemo cenu pārtikas groza ieviešanu, cenu salīdzināšanas rīka ieviešanu, kā arī vietējās izcelsmes produktu īpatsvara palielināšanu veikalos. Zemo cenu pārtikas groza izveide paredz, ka desmit preču kategorijās katrā nodrošina vismaz vienu produktu ar zemāko cenu kategorijā, ar zināmu regularitāti produktus mainot pret citiem produktiem no tās pašas kategorijas. Tāpat memorands paredz vietējo pārtikas produktu veicināšanas kampaņas - "Rimi" gadījumā jau ik gadu tiek investēti vismaz 0,5 miljoni eiro vietējo ražotāju atbalstam, turpinot iesāktās iniciatīvas, piemēram, atsevišķas mārketinga kampaņas vietējo ražotāju noieta veicināšanai.