"Karlsons atkal lido!" Iecienītais saldējums šovasar pārsteidz ar diviem jaunumiem

© Publicitātes foto

Ikoniskais saldējuma zīmols “Karlsons”, kuru pircēji Latvijā kopš 1993. gada iecienījuši tā dubultās plombīra-šokolādes garšas, skābenās zaptes, šokolādes glazūras un kociņa neesamības dēļ, šovasar pārsteidz ar diviem jaunumiem.

Pirmkārt, zīmola klāsts ir papildināts ar trešo saldējumu, kas pārklāts ar Latvijas patriotiskākās ogas jeb dzērveņu ievārījumu. Otrkārt, ir uzlabota “Karlsons” vizuālā identitāte, padarot šī saldējuma zīmola iepakojuma dizainu modernām tendencēm atbilstošāku. Kopējās investīcijas, kuras Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” šajā vasaras sezonā ieguldījis “Karlsons” jaunumu izstrādē, ir ap 80 tūkstošiem eiro.

Ģirts Liniņš, “Food Union” saldējuma zīmolu vadītājs stāsta: “Karlsons atkal lido! Tā varētu teikt par Latvijas saldējumu mīļu iecienīto visu paaudžu kārumu. Iedomājieties - “Karlsons” ar upeņu ievārījumu 2023. gadā bija visvairāk pārdotā saldējuma vienība Latvijā. Savukārt, saskaitot upeņu un aveņu veidus, sanāk, ka pērn katrs Latvijas iedzīvotājs apēda vidēji 4,2 “Karlsonus”. Par tādiem sasniegumiem un, atzīmējot “Karlsons” 30 gadu jubileju, “Food Union” saldējuma meistaru komanda nolēma šovasar iepriecināt jubilāru un tā cienītājus ar jaunu “uzvalciņu” un trešo garšu”.

Līderis starp šī gada jaunajiem saldējumiem

Tādējādi 2024. gada pirmajā pusgadā (no janvāra līdz jūnijam) uzņēmums ir realizējis par +49% vairāk “Karlsons” saldējumus, nekā līdzvērtīgā laika periodā pērn. Arī jaunais “Karlsona” veids ar dzērvenēm ir iepaticies pircējiem -pēc pārdotā apjoma, tas ieņem stabilu pirmo vietu starp citiem jaunajiem 2024. gada “Food Union” saldējumiem.

Ģ. Liniņš papildina: “Kā redzam - “Karlsons” par šiem jaunievedumiem ir patiesi pateicīgs, jo pārdošanas rezultāti vistiešākajā veidā “aizlidoja”. Kāpēc tā? Jo katrs ir pelnījis reizēm sev jaunu izejamo tērpu”.

Jauns logo un iepakojuma dizains par godu 30-gadei

“Karlsons” iepakojuma dizains daudzus gadus ir bijis nemainīgs. Bet šovasar, par godu zīmola 30-gadei, tā vizuālajā identitātē notikušas vairākas pārmaiņas. Galvenie zīmola dizaina kodi gan ir palikuši nemainīgi - oranžie logo burti un košu krāsu foni. Sekojot aktuālajām tendencēm, dizains tika atjaunots, padarot to mūsdienīgāku un tīrāku, bet saglabājot “Karlsons” gadiem uzkrāto sajūtu.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais