"Bite" ideju savai jaunajai reklāmai, iespējams, nozaguši no Sony Ericsson

Otrdien, 12. aprīlī, interneta vietnē parādījās mobilo telefonu operatora Bite video rullītis, kurš tematiski ļoti līdzinās Sony Ericsson Xperia X10 reklāmai.

Video attēlo aptauju, kur tiek izjautātas trīs meitenes par viedtālruņu iespējām. Atbildes uz uzdotajiem jautājumiem ir visai komiskas un pozicionē meitenes kā ne visai gudras «blondīnes». Pamatā tiek likts uzsvars uz to, ka viedtālrunis, šajā gadījumā Bites piedāvātais Huawei U8500, neliek justies muļķīgi, tā kā tā lietošana ir vienkārša un piepilda daudzas neiedomājamas prasības.

Jāatzīst gan, ka līdzīgs video publicēts jau pērnā gada rudenī, kad ar savu jauno viedtālruni Xperia X10 tika iepazīstināti Sony Ericsson klienti.

Neskatoties uz to, ka video beigās parādās jaunā Bites viedtālruņa Huawei U8500 iegādes piedāvājums, uzņēmuma sabiedrisko atiecību speciāliste Lita Grafa biznesa ziņu portālam BNN.LV norāda, ka Bite izveidotais video nav jāuztver kā reklāma, bet gan kā joku video, un tas netiks iesniegts ne televīzijai ne citiem medijiem. Viņa atzīst, ka ideja tika iegūta Sony Ericsson reklāmas klipa, tomēr norāda, ka aktieri un frāzes ir pavisam citas.

Grafa min, ka šī «fokusa grupas ideja» tika attīstīta bez kādu aģentūru starpniecības un bijusi vienīgi Bite kolektīva iniciatīva, mēģinot izklaidēt to esošos vai potenciālos klientus.

Ekonomika

Latvijas Senioru kopienu apvienība (LSKA) un Latvijas Pensionāru federācija (LPF) noslēgušas sadarbības līgumu, lai veicinātu senioru interešu un ar tām saistīto sociālo jautājumu pilnvērtīgāku risināšanu visā Latvijas teritorijā, aģentūru LETA informēja LSKA.

Svarīgākais