"Pat 200% uzcenojums!" Lauksaimnieki prasa atklāt produktu uzcenojumus veikalos

© Dmitrijs Suļžics/F64

Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomes (LOSP) valdes priekšsēdētājs Guntis Gūtmanis aicina visas iesaistītās puses “nemānīt pircējus un publiski nosaukt cenas katram produktam un produktu vienībai", vēsta TV3.lv

Intervijā TV3 raidījumam “900 sekundes” Gūtmanis skaidroja, ka primāro ražotāju cenas ir publiski zināmas, taču pārstrādes uzņēmumu un veikalnieku līgumos noteiktās cenas esot komercnoslēpums.

“Veikali, no vienas puses, saka, ka viņu uzcenojums ir saprātīgs, pārstrādātāji klusiņām saka, ka tie piecenojumi veikalos ir ļoti lieli, bet neviens nenosauc to gala skaitli. Mēs šobrīd redzam, ka “Dobeles dzirnavnieks” ir pateicis, ka viņu produkcijai ir liels uzcenojums, nenosaucot veikala tīklu, bet ir teikuši, ka ir pat 200% uzcenojums,” pauda Gūtmanis, aicinot visas iesaistītās puses atklāt savas cenas un uzcenojumus.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais