Teju puse iedzīvotāju komunālajiem un sadzīves pakalpojumiem tērē vairāk kā 100 latu mēnesī

Lai arī katrs piektais iedzīvotājs ar sadzīves pakalpojumu rēķinu apmaksāšanu kavējas mēnesi vai pat vēl ilgāk, tomēr 80% iedzīvotāju rēķinu apmaksu veic regulāri, ievērojot noteiktos termiņus, liecina veikalu tīkla "Maxima" veiktās aptaujas rezultāti.

Vienlaikus aptauja atklājusi, ka izdevīgums nav noteicošais, pēc kura vairums cilvēku izvēlas norēķinu iespējas. Interesanti, ka 77% iedzīvotāju, apmaksājot rēķinus, uzmanību pakalpojuma komisijas maksai pievērš vienmēr, un katrs ceturtais iedzīvotājs izpēta norēķinu iespējas un izvēlas lētāko, tomēr turpat pusei cilvēku svarīgākais, lai norēķināšanās būtu ērta un zemākā komisijas maksa ir tikai otrs svarīgākais kritērijs.

Sadzīves pakalpojumu rēķinu apmaksai, tostarp rēķinu par elektrību, apkuri, ūdeni, gāzi, mobilajiem sakariem, interneta un televīzijas pakalpojumiem, namu apsaimniekošanu, 48% iedzīvotāju tērē vairāk 100 Ls mēnesī, 21% tam velta 76-100 Ls, savukārt 16% norēķiniem atvēl mazāk kā 50 latus mēnesī.

Svarīgākais