SIA "Lidl Latvija" tikko kā ir aizvadījis pirmo pilno finanšu gadu Latvijā. "Lidl Latvija" vadītājs Macejs Urbaņskis (Maciej Urbanski)intervijā aģentūrai LETA saka, ka ir sasniegti daudz labāki rezultāti, nekā bija plānots.
Saskaņā ar "NielsenIQ" datiem "Lidl" tirgus daļa Latvijā pagājušā gada laikā ir sasniegusi tuvu 10%.
"Mēs uzskatām, ka tas ir izcils sasniegums. Tas būtu dīvaini, ja es teiktu, ka mūsu ambīcijas beidzas pie sasniegtā. Viennozīmīgi mēs gribam augt. Mēs gribam būt Latvijas pircēju pirmā izvēle ikdienas pārtikas produktu iegādē. Tādēļ es domāju, ka mēs ļoti ātri nonāksim mazumtirdzniecības tīklu "top 3", un mēs šajā virzienā dodamies." saka Macejs Urbaņskis
Uzņēmums darbu sāka ar 15 veikaliem 2021.gada oktobrī un pašlaik Latvijā ir atvērti 23 veikali.
"Ja mēs pieskaramies pelnītspējai, tad mēs pašlaik Latvijā fokusējamies uz paplašināšanos. Mēs esam šeit uz palikšanu un mēs attīstīsimies. Tādēļ mūsu galvenais fokuss pašlaik ir izaugsme, kas saistīta ar būšanu tuvāk mūsu klientiem, proti, lielāku veikalu skaitu. Tas viss paredz investīcijas. Ikviens jauns projekts, ikviens veikals, kuru atveram, prasa vairāku miljonu eiro investīcijas,
teic Macejs Urbaņskis.