"Bite" lūdz PTAC izvērtēt "Amigo" reklāmas

Mobilo sakaru operators Bite Latvija lūdzis Patērētāju tiesību aizsardzības centru izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs.

PTAC adresētajā iesniegumā uzņēmums norāda, ka ZetCom šī gada 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas.

Reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, tā maldinot patērētājus, biznesa ziņu portālu BNN informē Bite Latvia.

Amigo savā reklāmā salīdzina kaķus ar suņiem, pielietojot ļoti negodīgu komercpraksi. 2009.gada datu salīdzinājums nedrīkst tikt attiecināts uz vienu mūsu tarifu plānu šodien. Mēs nepieņemam to, ka mūsu zīmols tiek izmantots konkurentu aktivitātēs, kā arī nepieņemam negodīgu un klientus maldinošu komercpraksi, tādēļ esam vērsušies Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā ar prasību nekavējoties pārtraukt negodīgo un maldinošo komercpraksi Amigo reklāmā, norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais