"Bite" lūdz PTAC izvērtēt "Amigo" reklāmas

Mobilo sakaru operators Bite Latvija lūdzis Patērētāju tiesību aizsardzības centru izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs.

PTAC adresētajā iesniegumā uzņēmums norāda, ka ZetCom šī gada 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas.

Reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, tā maldinot patērētājus, biznesa ziņu portālu BNN informē Bite Latvia.

Amigo savā reklāmā salīdzina kaķus ar suņiem, pielietojot ļoti negodīgu komercpraksi. 2009.gada datu salīdzinājums nedrīkst tikt attiecināts uz vienu mūsu tarifu plānu šodien. Mēs nepieņemam to, ka mūsu zīmols tiek izmantots konkurentu aktivitātēs, kā arī nepieņemam negodīgu un klientus maldinošu komercpraksi, tādēļ esam vērsušies Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā ar prasību nekavējoties pārtraukt negodīgo un maldinošo komercpraksi Amigo reklāmā, norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Ekonomika

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pagājušajā gadā reģistrēja kārtējo meitasuzņēmumu – šoreiz Ungārijā. Tagad uzņēmums strauji paplašina savu klientu loku Baltijas valstīs, Ukrainā, Polijā, Ungārijā, Vācijā, Rumānijā, Bulgārijā, Azerbaidžānā, Gruzijā un pat Āfrikā.

Svarīgākais