Kā rīkoties, ja taromātā neizdodas nodot izlietoto dzēriena pudeli, par ko ir iekasēti 10 centi?

© Kaspars Krafts/F64

Atbild "Depozīta Iepakojuma Operators" Mediju koordinatore Dārta Katrīne Salna:

Gadījumā, ja nesaplacinātu iepakojumu ar Latvijas depozīta zīmi neizdodas nodot taromātā, lūgums sūtīt depozīta punkta adresi, veikala nosaukumu, nodošanas laiku un iepakojuma fotogrāfiju ar labi nolasāmu svītrkodu un depozīta zīmi uz e-pastu jautajumi@dio.lv vai numuru +371 20224214 lietotnē Whatsapp. Savukārt, ja taromātam nepieciešama iztukšošana vai apkope, lūgums vērsties pie konkrētā veikala darbiniekiem.

KONTEKSTS

No 1.augusta atļauts tirgot tikai ar Latvijas depozīta zīmi marķētus dzērienu iepakojumus, līdz ar to paredzams, ka depozīta sistēmā turpinās iesaistīties arvien vairāk iedzīvotāju, jo vairs nav jāpēta dzēriena etiķete, lai noteiktu, vai iepakojumu var nodot atpakaļ sistēmā.

Svarīgākais